Wix תיתן חסות לקבוצת הכדורגל מנצ'סטר סיטי

הודיעה על שיתוף-פעולה עם City Football Group

אחרי שפרסמה פעמיים באירוע הספורט הגדול ביותר בארה"ב, הסופרבול, חברת האינטרנט הישראלית Wix מרחיבה את פעילותה בספורט העולמי לכדורגל. Wix הודיעה על שיתוף-פעולה עם City Football Group ועל כך שתהיה נותנת החסות והשותפה הרשמית בקטגוריית עיצוב ואחסון של אתרי אינטרנט של כל מועדוני הקבוצה: מנצ'סטר סיטי FC, ניו-יורק סיטי FC ומלבורן סיטי FC.

Wix, שנוסדה ומנוהלת על-ידי אבישי אברהמי, פיתחה פלטפורמה שמאפשרת הקמה של אתרי אינטרנט בקלות, והיא פונה בעיקר לעסקים קטנים ובינוניים. החברה נסחרת בנאסד"ק, ושווי השוק שלה הוא 756 מיליון דולר.

שיתוף-הפעולה החדש ייפתח בסדרת פעילויות עם מנצ'סטר סיטי, שבמסגרתו יושקו פעילויות לאוהדים באתר ובערוצי המדיה החברתית של המועדון האנגלי. בנוסף, לוגו Wix יתנוסס על מסכי ה-LED שמקיפים את המגרש באיצטדיון הקבוצה אתיחאד.

שיתוף-הפעולה מושק עם הפצת סרטון בהשתתפות שחקני הקבוצה, פבלו זבאלטה, פרננדיניו, ניקולאס אוטמנדי וראהים סטרלינג, והשדרן כריס קמארה. בסרטון בונים השחקנים אתר המוקדש לשירי אוהדים באמצעות Wix, וקמארה מפרשן את בניית האתר.

"שיתוף-פעולה עם מועדון כדורגל גלובלי ומוכר הוא חלק מהאסטרטגיה הכוללת שלנו למנף את הכוח העצום שיש לספורט כדי להציג את המותג לקהלים חדשים. הפרסום בסופרבול היה הצלחה גדולה עבורנו, וכעת אנו פונים לקהל המסיבי של הספורט הפופולרי בעולם", אמר עומר שי, סמנכ"ל השיווק של Wix.