גולן טלקום משדרגת מבצע: שני קווים ב-39 שקל בחודש

החבילה כוללת שיחות, הודעות SMS, שיחות בינלאומיות ל-56 יעדים הכלולים בתוכנית ונפח גלישה של 6 ג'יגה

מיכאל גולן / צילום: תמר מצפי
מיכאל גולן / צילום: תמר מצפי

שוק הסלולר מתחמם. לאחר שפרטנר השיקה את המותג שלה, התגובות לא מאחרות לבוא: הוט מובייל הודיעה ביום חמישי האחרון כי היא חוזרת למבצע הזוגות ב-40 שקל לחודש פלוס 3 ג'יגה לקו, וכעת גם גולן טלקום מצטרפת למערכה. 

גולן טלקום משדרגת את מבצעי הקווים ומשיקה היום (א') מבצע קווים חדש - חבילת "הכול כלול" עם GB6 גלישה ב-29 שקל בחודש. בנוסף מציעה החברה קו שני ועד 5 קווים (סך-הכול 6 קווים) בעלות של 10 שקלים בחודש לכל קו. החבילה כוללת שיחות, הודעות SMS, שיחות בינלאומיות ל-56 יעדים הכלולים בתוכנית ונפח גלישה 6 ג'יגה.

מבצע זה יתווסף למבצע הקווים שהשיקה החברה לפני כ-3 שבועות: חבילת "הכול כלול" ב-39 שקל בחודש עם גלישה בנפח GB 1, וקו שני ועד 5 קווים בעלות של 19 שקל בחודש לכל קו.

המבצע החדש יימשך עד 1/3/16, יום ג', בשעה 12:00, והוא מיועד ללקוחות קיימים וחדשים כאחד. המבצע ניתן רק בהזמנת קו/חבילה חדשה (לא כולל הזמנת SIM בשל אובדן/ גניבה, SIM לרכב וכל מקרה שהוא לא הזמנת קו חדש). ההטבה היא למשך 12 חודשים, ולאחר מכן מחירה יתעדכן ל-99 שקל בחודש, ויעודכנו התנאים המלאים של חבילת גולן טלקום הכול כלול.

מהחברה נמסר כי "גולן טלקום פועלת במרץ כל העת על-מנת להמשיך את מהפכה הצרכנית בשוק הסלולר, אותו היא מובילה מאז השקתה (מאי 2012). כמו כן, החברה תמשיך להציע לקהל לקוחותיה הטבות וחבילות סלולר במחירים הזולים ביותר בישראל כפי שנהגה עד כה".