"פורבס": עמליה דואק וגיא קצוביץ' ב"מבטיחים מתחת לגיל 30"

המגזין בחר 30 צעירים מתחום ההיי-טק ו-30 נוספים בתחומים שונים כמו ממשל, משפט, יזמות חברתית, פיננסים, תקשורת ותרבות ■ עוד ברשימה: חברת הכנסת סתיו שפיר, השחקנית גל גדות והכדורסלן עומרי כספי, כמו גם חן ליברמן מחדשות 10

מגזין העסקים "פורבס ישראל" פרסם היום (ב') את רשימת 60 המשפיעים הצעירים מתחת גיל 30. הרשימה היוקרתית מתפרסמת כחלק מהפרויקט הבינלאומי מגזין האב האמריקאי "Forbes 30 Under 30", שבחודש אפריל הקרוב יביא לישראל את 600 היזמים הצעירים המשפיעים בעולם.

המגזין הישראלי בחר 30 צעירים מתחום ההיי-טק ו-30 נוספים בתחומים שונים כמו ממשל, משפט, יזמות חברתית, פיננסים, תקשורת ותרבות.

בנוסף לצעירים אלה כוללת הרשימה גם אנשי היי-טק כמו רועי רזניק, 27, ממייסדי אדאלום שנמכרה בקיץ האחרון למיקרוסופט בעבור סכום של כ-320 מיליון דולר; גיא קצוביץ', 28, מנהל תוכנית היזמות של 8200 (ולשעבר עורך באתר "גלובס"); בן רובין, 28, מייסד Life on Air, שם פיתח את אפליקציית Meerkat; גיא וייס, 26, ואיתי יצחקי, 28, מייסדי Stucco Media, שנמכרה לאחרונה לטדי שגיא ב-43 מיליון דולר; ורפאל אוזן, 28, ממייסדי BillGuard. 

הרשימה כוללת גם את חברת הכנסת סתיו שפיר, השחקנית גל גדות והכדורסלן עומרי כספי; ואנשי תקשורת כמו הכתבת הכלכלית של חדשות 2, עמליה דואק, כתבת התרבות של חדשות 10, חן ליברמן, וכתב החרדים של חדשות 2, יאיר שרקי; ולצדם מתחום המשפט מופיעים ברשימה עו"ד עדי ויצהנדלר, 29, ממשרד GKH, ועו"ד גדי עזרא, 29, יועץ משפטי במשרד החוץ.

צעיר המשתתפים בפרויקט הוא איתי פנקס בן ה-14, שהקים את חברת Joy2Day לפיתוח אפליקציות וייעוץ ושיווק עסקי.

לרשימה המלאה