ד"ר צבי גבאי ו-5 עורכי דין נוספים חוברים למשרד עוה"ד ברנע

גבאי והחמישה - עורכי הדין ליאת מיידלר, אלעד פלפל, אנדרי ינאי, הילה שאנני וספיר מלול - יתגברו את מחלקת ניירות הערך במשרד ברנע

צבי גבאי / צלם: יונתן בלום
צבי גבאי / צלם: יונתן בלום

אלפי עורכי דין ממרכז הארץ ומצפונה עזבו בחודש החולף את משרדיהם וירדו דרומה, לכנס עורכי הדין השנתי שנערך באילת. הכנס מאפשר לעורכי הדין לחלוק ביניהם ידע, להחכים מהרצאות ומדיונים מעניינים, וגם לנפוש בבריכה ובים עם בני משפחותיהם. בנוסף, הכנס מהווה גם מקום מפגש בין עורכי הדין לבין שופטים ופרקליטים ובינם לבין עצמם, וקרקע פורייה לרקימת קשרים ולשיתופי-פעולה חדשים.

בינתיים, פירמות עריכת הדין במרכז ממשיכות להתרחב ולגדול ולנסות לצרף אליהן אנשי משפט בכירים. אחד מהם הוא עו"ד-ד"ר צבי גבאי, לשעבר בכיר ברשות ניירות ערך, שלפי מידע שהגיע לידי "גלובס" החליט "לערוק" יחד עם חמישה עורכי דין נוספים ממשרדו, "עדיני, ברגר, גבאי", ולהצטרף עימם למשרד עורכי הדין ברנע.

גבאי והחמישה - עורכי הדין ליאת מיידלר, אלעד פלפל, אנדרי ינאי, הילה שאנני וספיר מלול - יתגברו את מחלקת ניירות הערך במשרד ברנע. המחלקה מלווה מספר חברות ציבוריות הנסחרות בישראל ובחו"ל, לרבות קבוצת עזריאלי, אבגול תעשיות, עמיעד מערכות מים ועוד.

עו"ד גבאי, שיוביל את המחלקה במשרד ברנע, הוא בעל תואר דוקטור מאוניברסיטת קולומביה בניו-יורק וכן בעל ניסיון כעורך דין בפירמה הבינלאומית סקאדן. בעבר הוא כיהן כממונה על האכיפה וכחבר הנהלה ברשות ניירות ערך. בשנתיים האחרונות היה ד"ר גבאי שותף במשרד בוטיק בתחום שוק ההון.

הצטרפותו של גבאי כראש תחום ניירות ערך במשרד ברנע, מתווספת לשורה של צירופים ומינויים שנעשו לאחרונה במשרד. בשנה האחרונה צירף משרד ברנע 7 שותפים חדשים, מתוכם 4 שותפים שמונו מתוך שורותיו. אחד מהצירופים הבולטים, שהיו לפני כחודשיים, היה של עו"ד יובל לזי, שבעשור האחרון היה שותף במחלקה המסחרית ובמחלקת המיזוגים והרכישות במשרד עורכי הדין צלרמאיר-פילוסוף, שבינתיים נסגר. לזי מתמחה במיזוגים ורכישות, השקעות הון פרטיות והון סיכון, מימון, ניירות ערך, קניין רוחני, עסקאות תאגידיות ומסחריות מורכבות.

ובחזרה לד"ר גבאי - בתפקידו כממונה על האכיפה ברשות ניירות ערך, טיפל גבאי בממשקים שבין הזרוע הרגולטורית של הרשות ובין סמכויות האכיפה שהיא מפעילה. בהקשר זה עסק גבאי גם ביוזמות חקיקה ובקביעת רגולציה חדשה, והיה חלק מהצוות המצומצם שהוביל את חקיקת חוק האכיפה המינהלית. 

עו"ד מיקי ברנע, שותף-מנהל במשרד ברנע, מסר כי "השילוב בין הניסיון לידע של גבאי, בליווי ובייצוג בתחומי הרגולציה הפיננסית בארץ ובחו"ל, וניסיונו הייחודי בייצוג בהליכי אכיפה מינהליים ופליליים, שאותם יוזמת רשות ניירות ערך, משלימים את היכולות הקיימות של המשרד, בתחום הליווי השוטף של חברות ציבוריות".

לדבריו, "יחד אנחנו יוצרים יכולות משולבות, שיכולות להתמודד עם מגוון האתגרים שעולם החברות הציבוריות והרגולציה הפיננסית מציבים. בחירתו של צבי מהווה אישור נוסף לדרך הצמיחה של המשרד שבה בחרנו".

ד"ר גבאי מסר כי הוא "שמח להצטרף לשורות משרד ברנע, שהולך ותופס את מקומו בין משרדי עורכי הדין המובילים בארץ, ומשוכנע כי היותי חלק ממשרד זה יאפשר לנו לשרת את לקוחותינו בישראל ובחו"ל ברמה הגבוהה ביותר, בכל מגוון האתגרים העומדים בפניהם".

משרד ברנע מונה היום 60 עורכי דין, מתוכם 19 שותפים. זאת לעומת התקופה המקבילה אשתקד, שבה מנה 36 עורכי דין.