באג נוטשת את גולן ועוברת לפלאפון; עשרות יפוטרו?

באג תשווק מותג פרטי משלה על גבי רשת פלאפון ■ גם חברת בסט מובייל, שמשווקת אף היא את גולן טלקום, מתכוונת להרחיב את קשריה עם מפעילים נוספים

לוגו רשת BUG
לוגו רשת BUG

אי-הוודאות סביב עתידה של גולן טלקום נותן את אותותיו: כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס", המשווקים הגדולים של גולן שוקלים את המשך העבודה מולה. היום (ב') נודע כי רשת באג, שהייתה אחת המשווקות הגדולות של גולן טלקום, נוטשת אותה לטובת חברת פלאפון.

באג תפסיק לשווק את גולן ותתחיל לשווק מותג פרטי משלה תחת הסכם שחתמה עם חברת פלאפון. הרשת השנייה הגדולה שמשווקת את גולן טלקום, חברת בסט מובייל, מתכוונת אף היא להרחיב את קשריה עם עוד מפעילים שתשווק בקרוב.

מהחברות נמסר כי המותג יציג חבילות תקשורת אטרקטיביות וייחודיות במודל של LOW COST ויימכר בבלעדיות ברשת באג הכוללת 77 סניפים בפריסה ארצית וכן בדיגיטל בפורמט של E-Commerce. 

עשרות עובדים יפוטרו?

נציין כי בעקבות ההסכם בין באג ובין פלאפון צפויים עשרות עובדי גולן טלקום, שהועסקו בבאג על-ידי גולן, להיות מפוטרים מהחברה. 

במכתב ששלחה הנהלת גולן טלקום לצוות המכירות שלה המועסק בבאג, נכתב כי "לאחר שיתוף-פעולה של מעל ל-3 שנים החליטה הנהלת באג על סיום הפעילות איתנו. הפעילות תסתיים בתוך 30 יום. שיתוף-הפעולה המקביל עם רשת בסט מובייל ממשיך כמובן.

"לרשת בסט מובייל 40 סניפים, חלקם בקניונים מקבילים לחנויות באג. אנו נעבה באמצעותכם את הפעילות בסניפים הללו לטובת שמירה על הפעילות המכירתית והשירותית. במקביל אנו נערכים להרחבת הפעילות המכירתית בערוצים נוספים - ונודיע לכם על כך בהמשך. 

"בימים הקרובים אנו נתכנס יחד עם מנהלי האזורים שלכם לחשיבה פרטנית לגבי כל עובד וכל חנות, ונקיים עמכם שיחות אישיות. ב-30 יום הקרובים אנו ממשיכים בנוהל העבודה הרגיל בסניפי באג מכירות ושירות. 

"אנו במגעים עם גורמי שיווק נוספים, עמם נמשיך בהובלת השיווק והמכירה של חבילות הסלולר האטרקטיביות ביותר של גולן טלקום. נמשיך לעדכן אתכם", לשון המכתב לעובדים.