"סטרדיי נייט לייב" תקצץ את הפרסומות ב-30% בעונה הבאה

בנוסף, רשת NBC תגביל את השותפויות של התוכנית עם מפרסמים לצורך יצירת תוכן ממותג

סטרדיי נייט לייב/ צילום מסך מיוטיוב
סטרדיי נייט לייב/ צילום מסך מיוטיוב

תוכנית הטלוויזיה הקומית "סטרדיי נייט לייב" (SNL) של NBC מתכננת לקצץ כ-30% מהפרסומות בעונה הבאה. הקיצוץ יכלול ביטול של שתי הפסקות פרסומת בכל פרק, כדי לספק לצופים יותר תוכן, לדברי לינדה יקרינו, יו"ר מכירות פרסום ושותפויות ב-NBC Universal.

הרשת גם תגביל את השותפויות של SNL עם מפרסמים לצורך יצירת תוכן ממותג. תכנים כאלה ישודרו רק 6 פעמים בשנה, לדברי יקרינו.

"במשך הזמן הלך ותפח הזמן שהוקצה לפרסומות", אמר לורן מייקלס, יוצר ומפיק ב-SNL. "השינוי יגדיל את זמן התוכנית ויהפוך את הצפייה בתוכנית בשידור חי לקלה יותר".

המהלך ננקט בזמן ש-SNL עומדת להיכנס לעונה ה-42 שלה, במקביל לישורת האחרונה של הבחירות לנשיאות בארה"ב, שמאפשרת ל-SNL להפגין את חוזקותיה בתור תוכנית קומית שמגיבה לאירועים שוטפים.

ל-SNL יש 6.4 מיליון צופים בשידור חי וכאלה הצופים בה ביום השידור, ודירוג של 1.9 בקבוצת הגיל הנחשקת 18-49 מתחילת העונה הנוכחית - ללא שינוי לעומת התקופה המקבילה.

תעשיית הטלוויזיה עושה מאמץ משותף להפוך את חוויית הצפייה לידידותית יותר באמצעות צמצום של הפסקות הפרסומות ושזירת מסרים מותגיים בעלי דמיון רב יותר לתוכן שבו התכוונו הצופים לצפות.

ב-29 בפברואר שיתפה NBC פעולה עם אמריקן אקספרס ושידרה תכנים מתוכניות כמו The Voice, Blindspot ו-Late Night With Seth Meyers במקום 18 דקות של פרסומות. הפעם היוזמה של SNL אינה משהו חד-פעמי או ניסיון מוגבל.