הרשות השנייה מצנזרת את הישבן של בר רפאלי: כחלק מהליך אישור מקדמי לסרטון הפרסומת שהתעתדה להעלות רשת Hoodies לקולקציית הקפסולה שעצבה רפאלי עבורה, הודיעה הרשות השנייה לרשת כי הסרטון במתכונתו הנוכחית יוגבל לשידור אחרי השעה 22:00. באם הרשת מעוניינת לשדרו לפני כן, עליה להסיר מספר פריימים המציגים תקריב של הישבן של רפאלי המפזז על המסך.

קולקציית הקפסולה של בגדי הים של Hoodies ורפאלי כבר הצליחה להכות גלים תקשורתיים - בין אם סביב צילומי הקמפיין שנעשו טרום יציאת הבטן ההריונית המתוקשרת של רפאלי, ובין אם זה סביב חשדות של גולשים כי העיצוב של חלק מבגדי הים אינו מקורי, זאת לאחר שדגמים דומים באופן חשוד לדגם שמדגמנת רפאלי נצפו באתרי קניות.

בתוך כך, זכייניות הטלוויזיה פסלו לשידור היום את סרטון הפרסומת המלא החדש לרשת אופנת הבייסיק HOODIES בכיכובה של הפרזנטורית בר רפאלי, המציג את קולקציית הקפסולה של בגדי ים. 

הסרטון שהוגבל נעשה, כמו כל הקמפיינים של Hoodies, באמצעות סוכנות הפרסום Awesome, שצילמה לפני כחודשיים קמפיין בכיכובה של רפאלי עם בגדי ים שונים, כולם מקולקציית קפסולה חדשה, בעוד היא מתהלכת ורצה על חוף הים.

ב- Hoodies מתעתדים להשתמש בטריק הישן והמוכר עוד מימי צנזור הפרסומות של קסטרו ולהעלות את הסרטון לאתר הרשת. יש להניח כי כוונת הרשות השנייה להגביל את התשדיר אמורה לייצר שיח תקשורתי שישלח את הצופים היישר לאתר. 

מרשת Hoodies נמסר בתגובה: "אנו גאים להשיק בימים אלה את קולקציית הקפסולה של בגדי הים. הקולקציה היא תוצר של שיתוף-פעולה פורה בין הרשת לבין הפרזנטורית בר רפאלי. אנו בטוחים כי בגדי הים יוסיפו נדבך נוסף ורענן לקולקציית קיץ 2016. על-מנת לקדם את שיתוף-הפעולה יצרנו סרטון פרסומת באווירת FUN קיצית. צר לנו שהרשות השנייה והזכייניות מצאו שהוא פוגע ברגשות הציבור. הסרטון יעלה באתר החברה וברשתות החברתיות".