סלקום TV מכניסה את ערוץ הספורט לחבילת הערוצים

בחבילה הבסיסית של סלקום TV, שעולה 99 שקל בחודש, ישודרו הערוצים ספורט 5 וספורט 5 פלוס של RGE ללא תוספת תשלום ■ ערוצי הפרימיום יעלו 52 שקל נוספים

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריורס, NBA / צלם: רויטרס
סטפן קרי, גולדן סטייט ווריורס, NBA / צלם: רויטרס

סלקום מעלה לפלטפורמת הטלוויזיה שלה, סלקום TV, את ערוצי הספורט של קבוצת RGE, ובהם ערוץ 5, ערוץ 5 פלוס, 5 LIVE HD, 5 SPORT HD, 5 GOLD. עד עתה ערוץ הספורט היחיד שהיה בחבילה של סלקום היה ערוץ ONE HD.

החברה הודיעה הבוקר (א') על הכללת שני ערוצי הספורט (55 ו-56) בחבילה הבסיסית ללא תשלום, ועל ערוצי הפרימיום בתוספת של 52 שקל, בדומה לחבילה הקיימת בהוט וב-yes. סלקום כבר משדרת את ערוץ הספורט ONE בחבילה שלה.

קבוצת RGE משדרת את ליגת האלופות, המשחק המרכזי של ליגת העל בכדורגל ושני משחקים נוספים בכל שבוע, ליגת העל בכדורסל, ליגת ה NBA, הליגה האיטלקית, הליגה הצרפתית ואירועי טניס מרכזיים. עד כה, ערוצי הספורט המרכזיים שודרו אך ורק למנויי הכבלים והלוויין, ולמהלך שבירת הבלעדיות יש השלכות אסטרטגיות.

אחת הסיבות העיקריות לחששם של צופים רבים מלהצטרף לשירותי הטלוויזיה של סלקום היה בשל העובדה ששידורי הספורט לא היו חלק אינטגרלי מהחבילה. לכן, על אף המחיר של 99 שקל לחודש לטלוויזיה בלבד, או 149 שקל לחבילת הטריפל (טלפוניה, אינטרנט וטלוויזיה), חובבי ספורט רבים לא יכלו להרשות לוותר על שידורי הספורט, ולכן לא הצטרפו לסלקום TV.

כאמור, מלבד ערוצים 55 ו-56, שהם עכשיו חלק מהחבילה הבסיסית, סלקום תגבה 52 שקל עבור יתר ערוצי הפרימיום, כולל הערוצים 57, 58 וערוץ ה-HD.

מנכ"ל סלקום, ניר שטרן, מסר היום: "נגמרו התירוצים: עכשיו גם ספורטאי הכורסה יכולים ליהנות ממהפכת הטלוויזיה של סלקום. מהיום עוד מאות אלפי בתי-אב בישראל יכולים להצטרף למהפכה וליהנות מטלוויזיה איכותית בטכנולוגיה מתקדמת, תוכן עשיר ב-VOD, מגוון רחב של ערוצים וגם ערוצי ספורט מבוקשים, והכול ב-99 שקל לחודש".

יניב גרינולד, סמנכ"ל תוכן וטלוויזיה בסלקום, מסר כי "סלקום TV גאה להרחיב לאוהדי הספורט את היצע הערוצים עם שידורי מפעלי הספורט החשובים בשילוב תוכניות האולפן האהובות. ערוץ הספורט משדר תוכן מצוין, פופולרי ואהוב על הישראלים. הבשורה שלנו היום לאוהדי הספורט בישראל מאפשרת לכל אחד ואחד לצפות בספורט שהוא אוהב, מתי שהוא רוצה וכמה שהוא רוצה, בחבילת הטלוויזיה חסרת התקדים שלנו ב-99 שקל - מדובר בהצעת ערך משמעותית".