לקראת החופש הגדול: פארקי המים בטירוף של העלאת מחירים

תעריפי הכניסה בממדיון ובשפיים לא ישאירו כסף לאוכל ■ דמי כניסה מוזלים, עד חצי מחיר, מוצעים עם זאת במועדוני הצרכנות השונים

פארקי המים נערכים לחופש הגדול הקרב ובא עם התייקרות מחירי הכניסה: בפארק המים שפיים מחיר הכניסה בקופה ליחיד עומד השנה על 115 שקל, כאשר בשנה קודמת מחיר הכניסה לרוכשים בקופה היה 111 שקל. המחיר לרכישה מוקדמת באתר עומד השנה על 85 שקל, לעומת 80 שקל בשנה קודמת. גם בשנה שעברה, כלומר בפתיחת עונת קיץ 2015, בחרה החברה לעדכן את תעריפיה, כאשר ב-2014 מחיר הכניסה הרשמי עמד על 106 שקל. הנחמה היא שממשיכים בפארק להציע מוצרים מתחלפים במחיר של 5 שקל במזנוני האוכל והשתייה.

בשפיים מנמקים כי עליית המחירים נובעת משינויים ושדרוגים שבוצעו בפארק, כולל הרחבת המתחם מתקנים חדשים ושיפוץ כלל המלתחות והשירותים, עוד מדגישים כי הפארק פועל עם מועדוני לקוחות שבאמצעותם ניתן לקבל הנחות וכניסות מוזלות.

שפיים לא לבד: בספארק המים בחולון, המחיר המלא בקופה שעמד בשנה שעברה על 100 שקל עלה השנה ל-104 שקל כאשר כרטיס כניסה בהנחה שנרכש מראש באתר הפארק עלה מ-80 ל-83 שקל.

גם במימדיון המחיר המלא בקופה עודכן מ-113 שקל בשנה שעברה ל-115 שקל השנה, כרטיס מוזל דרך אתר האינטרנט של הפארק עלה מ-102 ל-104 שקל. עליית המחירים השנה ממשיכה את עליית המחירים שנקטה הנהלת הפארק גם בשנה קודמת: בקיץ 2014 מחירי הכניסה למימדיון עמדו על 110 שקל בקופת הפארק ועל 98 שקל לרוכשים באתר האינטרנט של החברה.

משפחה בת 5 נפשות שתרכוש כרטיסים בקופת המימדיון למשל תוציא סכום דמיוני של 575 שקל, רק עבור דמי הכניסה. בשפיים מציעים בקופה תעריף של 85 שקל במקום ב-115 שקל, למי שקונה 3 כרטיסים ויותר, כך שאותה משפחה תשלם 425 שקל בכניסה.

. דמי כניסה מוזלים מציעים מועדוני הצרכנות השונים עד כדי חצי מחיר מהמחיר הנקוב (שמהווה למעשה סמן עליון), כך גם חברות כרטיסי האשראי שמציעות כניסה במתכונת 1+1. למותר לציין, כי רכישה במחיר מלא היא האופציה האחרונה בהחלט שתשאירו לעצמכם גם במחיר של ביטול הספונטניות.