שניים מנציגי הציבור של חדשות 10 דורשים כינוס דחוף של דירקטוריון החברה על רקע חשש מניגוד עניינים של היו"ר הנבחר רמי סדן. כפי שפורסם בראשונה ב"גלובס", סדן השתתף, במקביל לבחירתו ליו"ר, במיונים לתפקיד דובר משרד הביטחון ואף נכח במבחנים לתפקיד בזמן שנבחר לתפקיד יו"ר הדירקטוריון חברת החדשות של ערוץ 10.

"לאור פרסומים בתקשורת, אנו מוטרדים מכך שמר רמי סדן שם עצמו לכאורה במצב של ניגוד עניינים בכך שהיה, על-פי הפרסומים, בתהליך של קבלה לעבודה בגוף שחברת החדשות מסקרת באופן קבוע ומשמעותי, וזאת תוך כדי כהונתו כדירקטור בחברה", כתבו חברי הדירקטוריון איתן זינגר וד"ר זוהר קדמון-סלע.

"מרגע שנודע לנו על כך, הרינו מחויבים, מכוח סעיף 257 לחוק החברות, לקיים בירור ודיון בעניין בדירקטוריון החברה. לקראת הדיון, וכבר עתה, נבקש כי יועציה המשפטיים של החברה יחוו דעתם בשאלה, האם החל ממועד הגשת מועמדותו לתפקיד דובר משרד הביטחון, אם אכן זו הוגשה, ולאורך התקופה שבה נבחנה מועמדותו לתפקיד, ביצע מר סדן פעולה שיש בה משום ניגוד עניינים ביחס לתפקידו בחברה, באופן המהווה הפרה של סעיף 254(א)(1) לחוק החברות.

"בנוסף, נבקש כי תובהר משמעות העובדה כי לאורך כל תהליך בדיקת בחינת מועמדותו לתפקיד דובר משרד הביטחון, מר סדן לא גילה לחברה על כך".

כמו כן מבקשים השניים לדון ב"השלכות מינוי היו"ר על מצב החברה".