עסקת ענק בשוק המשרדים: בניין בת"א הושכר ב-6 מ' ש' לשנה

בניין בן 6 קומות בלילנבלום 28 בת"א הושכר לעמותת Start up Nation central, הנמצאת בבעלות המיליארדר פול זינגר ומנוהלת ע"י יוג'ין קנדל ■ ההסכם נחתם ל-24 שנים בסך כולל של 144 מ' ש'

בניין משרדים בתל אביב הושכר ב6 מיליון שקל לשנה לעמותה בניהול קנדל / צילום: שי קוצר
בניין משרדים בתל אביב הושכר ב6 מיליון שקל לשנה לעמותה בניהול קנדל / צילום: שי קוצר

עסקה גדולה בשוק המשרדים בתל-אביב: בניין ברחוב לילנבלום 28 בתל-אביב, הנמצא בבעלות הקבוצות וייס ומשולם לוינשטיין, הושכר לעמותה בשם­ Start up Nation central, הנמצאת בבעלות המיליארדר פול זינגר ומנוהלת על-ידי יוג'ין קנדל, תמורת 6 מיליון שקל לשנה. ההסכם נחתם ל-24 שנים בסך כולל של 144 מיליון שקל.

הבניין בן 6 קומות, הוקם לפני 3 שנים, וכולל 3,100 מ"ר שטחי משרדים נוסף לחניון תת-קרקעי. עד כה שכרה את הבניין חברת האינטרנט איירון סורס, המציעה פלטפורמה להפצת אפליקציות, שהודיעה כי היא עוזבת את הבניין ברחוב לילנבלום, לאחר ששכרה 4 קומות משרדים במגדל החדש שמקימה קבוצת עזריאלי בשרונה. 

כאמור, מי שמכהן כיום כמנכ"ל Start up Nation central הוא יוגי'ן קנדל, לשעבר יו"ר המועצה הלאומית לכלכלה. מטרת העמותה היא כאמור חיזוק תעשיית ההיי-טק הישראלית אל מול תנועת החרם הפלסטינית, בשאיפה להפוך לכתובת העיקרית לממשלות ולחברות המעוניינות להעמיק את הקשרים שלהן עם תעשיית הטכנולוגיה הישראלית.

שאולי לוטן, מנכ"ל ובעלי קבוצת משולם לוינשטיין, מסר: "אנו גאים על השלמת השכרת הבניין לעמותה הפועלת לקידום וחיזוק תעשיית ההיי-טק הישראלית. עסקה זו, יחד עם עסקת מכירת בניין המשרדים ברחוב הברזל ברמת-החי"ל לשגרירות סין לפני כחודשיים, מעידות על הביקוש הגדול למשרדים בתל-אביב הן של חברות זרות ושל חברות ישראליות. אני מאמין כי בשנים הקרובות נמשיך לראות צמיחה בענף המשרדים, הודות להגעה של חברות זרות נוספות וצמיחה של חברות ישראליות".