דיווח: 3 הרוגים מיריות במישיגן שבארה"ב, אחד מהם שוטר

שלושה בני אדם נהרגו מירי סמוך לבית משפט במישיגן בארה"ב - כך מדווחים הערב כלי התקשורת במדינה ■ רשת CNN מדווחת כי אחד מההרוגים הוא ככל הנראה שוטר

אקדח / צילום: thinkstock
אקדח / צילום: thinkstock

תקרית ירי עם הרוגים בארה"ב: 3 הרוגים מיריות סמוך לבית משפט במישיגן - כך מדווחים הערב (ב') כלי התקשורת בארה"ב. רשת CNN מדווחת כי אחד מההרוגים הוא ככל הנראה שוטר.

מושל מדינת מישיגן, ריק סניידר, מסר כי המשטרה פעלה לחסום את הזירה לאחר תקרית הירי - ושעל פי הידוע לו, לא דווח על נפגעים נוספים באירוע. ברשת FOX האמריקאית דווח כי ייתכן שמדובר באסיר שחטף את הנשק מהשוטרים בזמן שהובל לדיון בבית המשפט - ופתח באש. עם זאת, לדיווח זה אין כל אישור רשמי.


תקרית זו מתרחשת לאחר שבשבוע שעבר אירעה תקרית הירי הרצחנית בדאלאס, טקסס, במהלכה נרצחו ביריות 5 שוטרים. מיקה חבייר ג'ונסון, אזרח ממוצא אפרו-אמריקאי שביצע את הירי, טען כי עשה את המעשה כנקמה על ירי של שוטרים לבנים בשחורים במספר תקריות שאירעו לאחרונה.

ג'ונסון היה לבוש באפוד מגן במהלך הירי שביצע והוא נהרג לאחר מספר שעות של מצוד משטרתי, לאחר שהשוטרים הצליחו לדחוק אותו למגרש חניה ופוצצו עליו מטען שנישא על גבי רובוט. במהלך המו"מ שניהל עם השוטרים הבהיר כי הוא פעל לבדו, כי אינו משתייך לשום ארגון וכי מטרתו הייתה "להרוג לבנים". ג'ונסון בן ה-25 שירת בעבר בצבא ארצות-הברית ואף הוצב במשך תשעה חודשים באפגניסטן.