אמדוקס שוקלת שינוי ארגוני בחטיבת ה-delivery; חשש מפיטורים

החברה בוחנת אפשרות להעביר חטיבה מרכזית לפעילות עפ"י חלוקה גיאוגרפית במקום קווי מוצר

אלי גלמן / צלם: נתן דביר
אלי גלמן / צלם: נתן דביר

אמדוקס בוחנת אפשרות לשינוי ארגוני באחת החטיבות הגדולות שלה, מהלך שכבר מעורר חששות בקרב העובדים בנוגע לאפשרות שיכלול גם פיטורים. מדובר בחטיבת ה-delivery האחראית על הטמעת המערכות ועל הקשר עם הלקוחות. בחברה שוקלים אפשרות לבסס את פעילות החטיבה על פי אזור גיאוגרפי, במקום על קווי מוצר. אולם, לא מן הנמנע ששינוי ארגוני כוללני יותר יתבצע בחברה בהמשך.

אמדוקס , בניהולו של אלי גלמן, מספקת פתרונות ומערכות IT לחברות תקשורת, והיא נסחרת בנאסד"ק בשווי של 8.7 מיליארד דולר. בחטיבת הדליברי ישנם כ-5,000 עובדים, כשליש מהם בישראל.

"שלב בוסרי"

פרסום בתקשורת על המהלך ועל אפשרות שיוביל לפיטורי עובדים הוביל את מנהלת החטיבה, תמי מינץ, לשלוח היום מכתב לעובדי החטיבה, בו נכתב כי "המהלך נמצא בשלב בוסרי של חשיבה ראשונית, ולא התקבלה שום החלטה לגבי יישומו. בכל מקרה לא מדובר במהלכים שנועדו לפיטורי עובדים". עוד הוסיפה מינץ כי רעיונות לשינויים ושיפורים בדרכי העבודה נבחנים בצוותי עבודה משותפים של עובדים ומנהלים. "לצערי הרב נראה שעומדים מאחורי הפרסום גורמים זרים שאינם בוחלים בכל דרך להשיג את מטרתם לרבות על-ידי זריית פחד בין עובדי החברה", כתבה מינץ לעובדים.

נזכיר שוועד עובדי אמדוקס בישראל הודיע על התאגדות בהסתדרות ואף הכריז על סכסוך עבודה, בזמן שההנהלה מסרבת להכיר בוועד כמייצג העובדים.