טסים לחו"ל? הכירו 3 פטנטים חדשניים שישדרגו כל נסיעה

הכירו 3 מוצרים שעשויים להפוך את הנסיעה שלכם לחו"ל לקצת יותר נעימה - ממוצר שימושי שמאפשר למקסם את המקום במזוודה, ועד מזוודות חדשניות שיהפכו את המסע בשדה התעופה לחוויה

מלאכת האריזה יכולה לא רק למקסם את המקום במזוודה אלא גם לעשות לכם את החיים קלים יותר בשהות מעבר לים. חברת איגל קריק מציעה את הפאק איט סיסטם: מארזים לאחסון הפריטים, כך שבכל אחד מהם תוכלו לדחוס או לגלגל את הבגדים שאתם אורזים בחלוקה לקטגוריות - למשל חולצות טי, גרביים ולבנים. המארזים, בצורת ריבועים, מחולקים לגדלים שונים והופכים את המזוודה למעין ארון בגדים עם מגירות.

למי שנוסע עם חולצות מכופתרות מוצעת מעטפה, פולדר, שגודלה כגודל מזוודת טרולי, כשהיא מכילה עד 12 חולצות מכופתרות שנשמרות בתוכה מבלי להתקמט. הפאק איט סיסטם הוכיחה את עצמה כיעילה ונוחה, והתיקים עשויים מבד מתכבס ומאוורר, שגם ניתן לראות דרכו אילו בגדים נמצאים בפנים.

המחירים נעים בין 50-90 שקל, כשניתן גם להזמין מאתרים בינלאומיים במחירים נמוכים יותר.

המוצר הבא מיועד בעיקר לאנשי עסקים שטסים בטיסות קונקשן שמצריכות מסעות בין טרמינלים בתוך נמלי תעופה, והוא בבחינת "איך לא חשבו על זה קודם": מדובר ביצרנית הקורקינטים מיקרו, שיחד עם סמסונייט ייצרה את ה"מיקרו סקוטר לאגג'" - מזוודה שמתוכה נשלף קורקינט של ממש, באמצעותו תשייטו בתוך נמלי התעופה.

המזוודה, בנפח 26 ליטר, היא קשיחה ומחולקת לתאים, והיא לא גדולה במיוחד ביחס למזוודות טרולי אבל מספיקה לאחסון דברים נחוצים, כולל ניירת ולפטופ.

המחיר, העומד על 1,600 מאות שקל, הוא לא זול אמנם, אבל מדובר בפינוק יעיל בהחלט בעיקר למי שמרבה בנסיעות.

המזוודה החכמה "אוליב רובוט סיסטם" לוקחת את היעילות צעד אחד קדימה - זו מזוודה שלא רק מצוידת בגלגלים הדומים לסגווי, אלא גם בחיישנים שמאפשרים לה לתקשר עם בעליה באמצעות אפליקציה ייעודית ואפילו לזהות אותו בין ההמון בשדה התעופה.

המזוודה היא למעשה רובוט - יכולה גם להחיש בנוסע אם הוא מתעכב בדיוטי פרי, ומועד הטיסה קרב. ניתן לאתר את המזוודה בשימוש ב-GPS, והיא גם כוללת אפשרות לטעון את המכשירים הניידים עם מתקן ה-USB שבתוכה.

אז מי צריך לנסוע עם חבר כשיש לך כזו מזוודה לצידך?