מירי רגב: "דבריי בישיבת הממשלה אמש הוצאו מהקשרם בזדון"

רגב לא מכחישה בצורה גורפת את הדברים, אך טוענת כי "מידע חלקי דלף לתקשורת מתוך הישיבה הסוערת, שאינו משקף את עמדתי המלאה. אמירותיי נותקו מעמדתי הרחבה והמנומקת, ביודעין ובכוונת זדון"

מירי רגב / צלם: איציק בירן
מירי רגב / צלם: איציק בירן

שרת התרבות והספורט מירי רגב פנתה היום ליועץ המשפטי לממשלה ולמזכיר הממשלה בבקשה שיאפשרו לפרסם את התמליל המלא מישיבת הממשלה שעסקה בתיקון חוק תאגיד השידור הציבורי. כזכור, לאחר הישיבה ייוחסו לרגב דברים בוטים בעניין, וביניהם ציטוטים כמו "מה שווה תאגיד שידור אם אנחנו לא שולטים בו?", "מה, נעמיד כסף ואז הם ישדרו מה שהם רוצים?", ו"לא נבחרנו להיות עבדים של פקידים, לא ייתכן שלראש הממשלה ולשרים אין שליטה על המינויים והתאגיד".

רגב לא מכחישה בצורה גורפת את הדברים, אך טוענת כי "מידע חלקי דלף לתקשורת מתוך הישיבה הסוערת, שאינו משקף את עמדתי המלאה. אמירותיי נותקו מעמדתי הרחבה והמנומקת, ביודעין ובכוונת זדון, במטרה להטעות את הציבור".

לדבריה, במהלך ישיבת הממשלה היא כן נימקה באריכות את התנגדותה ל"היותו של התאגיד הציבורי חף מפיקוח", והבהירה כי "ישנם עקרונות מנחים המחויבים בשידור ציבורי הממומן מכספי ציבור, כשלא ייתכן שהממשלה שאחראית לכספים לא תוכל לממש את אחריותה".

לאור זאת, היא מבקשת שהתמלילים המלאים יפורסמו כדי ש"הציבור ישפוט את דברי ואת דברי עמיתי במלואם, ולא דרך מסננות התקשורת ובעלי האינטרסים". לחלופין, אם יקבע שהישיבה חסויה לציבור, היא מבקשת "לפתוח בחקירה נגד מי שעבר על החוק".

כזכור, ישיבת הממשלה אתמול אישרה את התיקון לחוק תאגיד השידור הציבורי שלפיו הוא יעלה לשידור לא יאוחר מה-30 באפריל 2017. השרים נפתלי בנט, איילת שקד, גלעד ארדן וגילה גמליאל נמנעו בהצבעה.