עומרי כספי, פרזנטור קורנפלקס תלמה, התארח בקייטנת בנה"פ

וגם: מה משותף לכספי, הישראלי הראשון בליגת ה-NBA, ולאריק פינטו, המנכ"ל הנכנס של הבנק?

שלא בטובתו (ולא באשמתו), נקלע עומרי כספי, הכדורסלן הישראלי הראשון בליגת ה-NBA, לעין סערת הקורנפלקס של תלמה. כספי משמש מאז שנת 2011 כפרזנטור של מותג "קורנפלקס של אלופים", ותמונתו מופיעה על המוצר, בו התגלו לאחרונה חיידקי סלמונלה. ההערכות בשוק הפרסום הן כי כספי גרף מאות מיליוני דולרים על הקמפיין לקורנפלקס.

כספי, כדורסלן קבוצת סקרמנטו קינגס, נמצא בימים אלה בארץ, בראש משלחת של כוכבי NBA שהגיעו לכאן, בין היתר במטרה הציג את ישראל באור חיובי באמריקה. הבוקר (א') בילתה המשלחת ברמלה, וזאת במסגרת סדנת כדורסל שהעניקו-400 מילדי העיר. את האירוע ארגנה וערכה הנהלת בנק הפועלים, בראשה המנכ"ל הנכנס אריק פינטו, שזה לו השבוע הראשון בתפקיד. פינטו פתח את המפגש ובירך את הילדים, כמו גם את שחקני הכדורסל שנענו להזמנה.

מבחינתו של כספי, מדובר היה באירוע נוסטלגי משהו. יואל לביא, ראש עיריית רמלה, הפתיע את כספי והזכיר לו תמונות מהעבר. "אני זוכר את עומרי בן 17 משחק כאן באולם הזה במדי מכבי תל-אביב וזוכה איתה באליפות הנוער של ישראל", אמר לביא, "הוא הגשים חלום של כל נער והפך להיות שחקן מוביל בליגת ה-NBA. ילדים יקרים, קחו את החלום של עומרי ותחלמו גם אתם, וכך תוכלו להגשים את החלומות שלך".

כספי, מצדו, אישר את הדברים. "אני זוכר ששיחקתי באולם הזה ברמלה בגמר ליגת הנוער כשהייתי בגיל 17, כפי שיואל לביא זוכר, אז כל אחד מכם יכול להגשים את מה שהשגתי. אני לפעמים צובט את עצמי אם אני בחלום או שזו מציאות לגבי כל מה שהשגתי בקריירה".

אפרופו חלומות, על פינטו אמר לביא: "שאלתי את אריק אם הוא חלם להיות מנכ"ל הבנק, אז הוא אמר שרק בשנים האחרונות. פינטו, כמו כספי, הגשים חלום עם כניסתו לתפקיד הנכבד".

מלבד כספי, שחקני ליגת ה-NBA שהשתתפו באירוע היו רודי גיי, מסקרמנטו קינגס; אמארה סטודמאייר, שפרש באחרונה מה-NBA וחתם בהפועל ירושלים; בנו אודריך ממיאמי היט; כריס קופלנד ממילווקי באקס; דונלד סלואן מברוקלין נטס; כדורסלן העבר שון מריון; אלישיה קלארק ומיסטי באס מליגת ה-WNBA (כדורסל נשים) ואחרים.