ריקול נוסף: ויליפוד קוראת להחזיר תרסיס שמן עם ריח לוואי

בויליפוד טוענים כי היצרן ערך בדיקות למוצר והודיע לחברה כי אין כל סכנה בריאותית בצריכתו ■ נכון לשעה זאת, החברה לא קיבלה כל תלונה מצרכנים שרכשו את המוצר

גל הריקולים נמשך, והפעם זו יבואנית המזון ויליפוד שקוראת ללקוחותיה להחזיר תרסיס שמן מתוצרת טורקיה. לדברי ויליפוד, בחלק ממוצרי תרסיס על בסיס שמן קנולה 156 מ"ל (ברקוד 7290108500370), המסומנים בתאריך אחרון לשימוש 05/2018, נמצא ריח לוואי לא אופייני למוצר.

בויליפוד טוענים כי היצרן ערך בדיקות למוצר והודיע לחברה כי אין כל סכנה בריאותית בצריכתו. לדברי החברה, התקלה אותרה בבדיקה פנימית, ומיד עם איתורה ניתנה הנחיה לחסום למכירה את כל המלאי המאוחסן אצלה. לאחר מכן, החברה באמת ביצעה בדיקה במוצרים מהסדרה החשודה, ממנה עלה כי אכן קיים ריח לוואי לא אופייני בחלק מהמוצרים.

מויליפוד נמסר כי החברה דיווחה על פרטי התקלה למשרד הבריאות, וכי היא פועלת בתיאום עמו ועל-פי הנחיותיו. עוד נמסר כי כי נכון לשעה זאת, החברה לא קיבלה כל תלונה מצרכנים שרכשו את המוצר.

כמשנה זהירות, צרכנים מתבקשים שלא להשתמש במוצר זה ולפנות למוקד שירות הלקוחות של חברת ויליפוד לבירורים ולפרטים נוספים.

היצרן של המוצר המדובר הוא יוסנט גידה יורונלרי וה ביליסם סיסטמלרי סאן וה טיק אל.טי.די אסטי 1375 סוק A5 סרניק, גזיימר, איזמיר, טורקיה.