רייטינג שבועי: "המירוץ למיליון" של רשת שומר על מקומו בפסגה

3 תוכניות של קשת חצו את רף ה-20%, אך "המשימה: אמזונס" הגיעה לשפל חדש ■ "אולפן שישי" של חדשות 2 הצליחה להגדיל השבוע את הפער מול אילה חסון, שסיימה את אוגוסט עם שיא רייטינג חודשי עבור ערוץ 10

השבוע הלפני אחרון של אוגוסט הסתיים ללא בשורות חדשות בגזרת הרייטינג. "המירוץ למיליון" של זכיינית ערוץ 2 רשת ממשיך לשמור על מקומו בפסגה ללא תחרות אמיתית זה השבוע החמישי ברציפות. השבוע שידרה רשת רק תוכנית אחת של מותג הריאליטי המצליח שלה, והוא מתמקם ללא קושי במקום הראשון עם רייטינג של 26.5% מבתי-האב היהודיים ו-765 אלף צופים בכלל האוכלוסייה.

מלבד "המירוץ למיליון", לרשת אין כיום אף תוכנית אחרת שמסוגלת לצלוח את רף ה-20%. האחרון שעשה זאת היה השעשועון "נעולים", שפרק הפתיחה שלו רשם רייטינג של 22.1% בסוף יולי. כך, שתי התוכניות הנוספות שהכניסה הזכיינית השבוע לטבלת 10 הנצפות מסתפקות ב-18.5% ("נעולים") וב-18.1% ("מעורבבים" של עינת ארליך).

בקשת מצליחים להעמיד השבוע 3 תוכניות שחוצות את רף ה-20%, ובסך-הכול להכניס 5 תוכניות לטבלה. כמו בשבוע שעבר, גם הפעם חיים הכט, עם ספיישל של "יצאת צדיק", הוא הקלף החזק ביותר של הזכיינית, ו-22.6% מספיקים לו כדי להתברג במקום השני.

התוכנית שאמורה הייתה להיות הקלף החזק של קשת, הריאליטי "המשימה: אמזונס", מוסיפה לספק מספרים בעייתיים, ואחרי שהפרק ששודר ביום רביעי השיג 21.4% (מקום שלישי), הפרק ששודר אמש (מוצ"ש) רשם שפל חדש עם 18.4% (מקום שביעי) - אולי גם בהשפעת משחק הכדורגל מליגת העל ששודר מולו בערוץ הספורט, שעל-פי נתונים לא רשמיים הגיע לרייטינג של 6%.

תוכנית נוספת של קשת שחוצה את רף ה-20% היא פרק הפתיחה של "הסטנדאפיסטים" של רשף לוי, שמגיעה ל-20.4%; ובנוסף לה גם התוכנית הראשונה של "הכי טעים בעולם" עם נדב בורנשטיין, שמצליחה להתברג לעשירייה עם 14.6%.

בגזרת חדשות סוף השבוע: "אולפן שישי" בערוץ 2 מצליחה לראשונה אחרי 3 שבועות לחצות את רף ה-13% (13.7%), ומגדילה מעט את הפער מ"שישי" עם אילה חסון ל-5.8 נקודות אחוז. גם כך בערוץ 10 יכולים לסכם בסיפוק את חודש אוגוסט בגזרה הזו, עם ממוצע חודשי של 7.9% - חודש שיא על-פי נתוני הערוץ - ופער חודשי ממוצע של 4.9 נקודות אחוז. במוצאי שבת, מועד שבו בדרך-כלל משיגה "חדשות סוף השבוע" עם דנה ויס ניצחון מוחץ על "המגזין" של אושרת קוטלר, הפערים הפעם קטנים יחסית: רק 16.5% לויס בערוץ 2 מול 10% לקוטלר בערוץ 10. 

רייטינג 28.8.16
 רייטינג 28.8.16