ג'ודי ניר-מוזס קוטלת את רה"מ: "הביבי הזה פח אשפה"

אשת התקשורת תקפה בחריפות את החלטת נתניהו להפסיק את עבודות הרכבת בשבת ■ "הנזק הכלכלי מביטול העבודות: חצי מילארד שקל. תחשבו לכמה אנשים היינו יכולים להפוך את החיים לטובה בסכום הזה"

ג'ודי ניר מוזס / צילום: תמר מצפי
ג'ודי ניר מוזס / צילום: תמר מצפי

ג'ודי שלום-ניר-מוזס, אשת התקשורת ורעייתו של שר הפנים לשעבר סילבן שלום, תקפה אתמול (שבת) בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו על ההחלטה להיכנע למפלגות החרדיות ולהפסיק את עבודות הרכבת ביום שבת.

"הביבי הזה פח אשפה עלוב. לא מעניין אותו אף אזרח, רק הכיסא שלו ושל משפחתו. מה עם 250 אלף איש שרבים מהם חיילים שכן משרתים בצבא? שיתייבשו שעות מחר?", כך צייצה אתמול בטוויטר ניר-מוזס. 

גולשים רבים הביעו תמיכה בציוץ החריף של ניר-מוזס, אך רבים אחרים האשימו אותה בצביעות. "שנים ישבת בתוך הזבל ושתקת", כתב בתגובה העיתונאי בן כספית. ניר-מוזס לא נשארה חייבת והשיבה: "אני נשואה לסטיב שהיה בפוליטיקה ולאשורנו כבר לא. לא זכור לי שהילה מעורבת בעבודתך. תמכתי בו אבל זה היה רק שלו. לא ידעתי שאתה שובניסט".

היום (א') המשיכה ניר-מוזס לתקוף את ההחלטה של ראש הממשלה והתייחסה בטוויטר להשלכות הכלכליות שלה: "הנזק הכלכלי מביטול העבודות: חצי מילארד שקל. תחשבו לכמה אנשים היינו יכולים להפוך את החיים לטובה בסכום הזה. עצבים עצבים על הבוקר". 

בעקבות ההחלטה של נתניהו, במוצאי שבת לא קו הרכבת שבין תל-אביב לחיפה לא פעל, והתנועה בקו זה צפויה להתחדש רק היום ב-19:00, לאחר השלמת העבודות.