השמדת הלוויין עמוס 6 היא מכה קשה לא רק לבעלי המניות בחברת חלל תקשורת, שראו היום כיצד מאבדת החברה כמחצית מערכה, אלא גם למנהליה של החברה, שאמורה הייתה להימכר לתאגיד התקשורת הסיני Xinwei - עסקה שככל הנראה ירדה כעת מהפרק בשל האירוע הטרגי.

השלמת המכירה לסינים אמורה הייתה להניב למנהלי חלל   תגמולים בהיקף של יותר מ-10 מיליון שקל.

מי שצפוי היה לעמוד בראש המתוגמלים הוא מנכ"ל חלל תקשורת, דוד פולק, אשר לו אושר בעבר מענק הצלחה מיוחד וחד-פעמי בסך 3 מיליון שקל בעת השלמת עסקה למכירת החברה, וכן מענק שימור בסך של 2 מיליון שקל נוספים בתנאי שיישאר בתפקידו שישה חודשים לאחר השלמתה.

המשנה למנכ"ל, יצחק שניברג, אמור היה ליהנות ממענק שימור של 3.3 מיליון שקל, בכפוף לכך שימשיך בתפקידו שנה וחצי לאחר השלמת העסקה. כמו כן, שמונה סמנכ"לים בחלל היו צפויים ליהנות ממענקי שימור של תשע משכורות במקרה של השלמת העסקה, שיינתנו להם בתנאי שימשיכו בתפקידם שנה וחצי ממועד השלמתה.

בחלל תקשורת הסבירו בעבר, כי "שדרת הניהול בחברה מורכבת, מרביתה ככולה, ממנהלים שעובדים בחברה שנים רבות, אשר בנו מערכות עסקיות ארוכות עם כלל הגורמים בתחומם, לרבות, ובעיקר, לקוחות חשובים ששימור ופיתוח הקשרים עמם הם בעלי חשיבות וערך רב לחברה". עניין נוסף שהזכירו שם הוא תיקון רישיון החברה מחודש מאי 2015, אז נוספו הוראות "הדורשות קיום מרכיב ישראלי בניהול החברה בכל עת".