ה-TGI החרדי: "קול חי" הכי מואזן, "יתד נאמן" היומון המוביל

סקר TGI במגזר החרדי קבע כי רדיו "קול חי" מוביל עם 31.5% האזנה ■ "יתד נאמן" רשם חשיפה של 24.1% ועלה לעומת השנה שעברה ■ עיתון "משפחה" מוביל בסופ"ש

רדיו "קול חי" מוסיף להיות הרדיו המוביל במגזר החרדי עם 31.5% האזנה. מנגד, הרדיו המתחרה "קול ברמה" יורד לנתון של 22.3%.

מדובר בשתי תחנות רדיו שמיועדות לציבור של החרדים הספרדים, כשבמשך שנים רבות "קול ברמה" היה המוביל מבין השתיים (רדיו "קול חי" התחיל כתחנה שיועדה למגזר הכיפות הסרוגות). במחצית השנייה של 2015 נרשם המהפך שבו הפך "קול חי" לתחנה המואזנת ביותר במגזר, בין היתר על רקע שינויים פרסונליים שנעשו בו והיו קשורים להתפצלות ש"ס ולקרב בין אלי ישי לאריה דרעי. כעת נראה כי הפער בין התחנות אף גדל, כשבין יולי 2015 ליוני 2016 הוא עומד על 9.2%.

הנתונים הללו עולים מסקר TGI למגזר החרדי שמבוצע על-ידי קנטאר מדיה. הסקר בוחן גם את נתוני החשיפה לעיתונים היומיים במגזר, ואלה מצביעים על כך ש"יתד נאמן" - המזוהה עם הזרם הליטאי (דגל התורה) - מוסיף להיות העיתון המוביל בו, עם חשיפה של 24.1% בשנה שבין יולי 2015 ליוני 2016. מדובר בעלייה לעומת טווח התאריכים המקביל בשנה שעברה.

"המודיע", המזוהה עם הזרם החסידי (אגודת ישראל), רושם ירידה ל-16.3%. שני העיתונים הקטנים יותר, "הפלס" (14.1%) ו"המבשר" (10.2%), יורדים גם הם לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

בקרב עיתוני סוף השבוע מוביל "משפחה", שבבעלות אלי פלאי, עם חשיפה של 24.1%, כשהוא מגדיל את הפער מול גיליונות סוף השבוע של "יתד נאמן" (21%) ו"המודיע" (16.2%). 

אחוזי חשיפה והאזנה לעיתונים ולתחנות הרדיו החרדיות
 אחוזי חשיפה והאזנה לעיתונים ולתחנות הרדיו החרדיות