אפליקציה ישראלית: להתלבש בסטייל כמו הסלבריטאים

האפליקציה Wishi מציעה לסטייליסטים של סלבס מוכרים ולמובילי אופנה להשלים הכנסה בייעוץ לאנשים מן השורה שלא יודעים להתלבש

סמארט קז'ואל / צילום מסך
סמארט קז'ואל / צילום מסך

נפצח בגילוי נאות: כותב שורות אלה מזעזע בשופינג. את רוב החולצות שלי הבאתי מרשתות ישראליות לפני 5-6 שנים, ואם חברות שבהן אני עובד או עבדתי ואוניברסיטת סטנפורד שבה למדתי לא היו מספקות לסטודנטים חולצות עבור כל רבע אירוע - סביר להניח שעדיין הייתי מסתובב עם גופיות צבאיות וגופיות סוף מסלול (לא קרבי בעליל) ברחובות סן פרנסיסקו.

ובכל זאת, יש להודות, ההיפסטרים וההיפסטריות של סן פרנסיסקו דורשים אופנה. להגיע בחליפה לפגישות עסקים כאן זה "מיושן", והרי מיתוג (סליחה, ברנדינג) זה העיקר בעולם האפליקציות.

לכן, לא מפתיע לראות את הצמיחה המרשימה של Wishi - אפליקציה ישראלית בת כמה שנים שצוברת תאוצה בחודשים האחרונים. Wishi הן ראשי-תיבות של Wear it, Share it (תלבש את זה, תחלוק את זה). ולא סתם לחלוק, אלא עם הסטייליסטים הידועים בעולם.

האפליקציה Wishi מציעה שירות נגיש שמאפשר למתלבשים מן השורה לנהל סשנים עם סטייליסטים מובילים, ואלה מצדם שמחים לחלטר ולהמליץ לאדם הפשוט מה ללבוש לאירועים משמעותיים בחייו.

הולכים לחתונה של חברה טובה, ואין לכן מושג מה ללבוש כדי לבלוט אבל לא מדי? אחד הסטייליסטים הצמודים של בריטני ספירס פנוי לסשן סלולרי קצר. אתם בדרך לפיץ' חשוב שבו תסבירו למשקיעים שהסטארט-אפ שלכם הוא האובר הבא? מי שהלביש את ג'סטין טימברלייק לטקסי הפרסים האחרונים ישמח להתאים לכם פריטים מהארון תמורת סכום סמלי.

במהלך הסשנים יכולים הלקוחות לקבל את דעת המומחים על פריטים שיש להם, אבל גם לבקש עזרה ברכישת פרטים חדשים כדי לשדרג את הארון - והסטייליסטים יכולים לשלוח לינקים עם המלצות למוצרים ופריטים ספציפיים שאותם ניתן לרכוש בקלות דרך האפליקציה.

החברה נוסדה על-ידי שתי שותפות ומנכ"ל, שלושתם ישראלים, שזיהו את הפוטנציאל המגוון במי שזקוקים לשירות כזה: מעובדים בעמק הסיליקון, שלא בדיוק מבינים מה זה אומר "קוד לבוש ספורט אלגנט" או "סמארט קז'ואל", דרך מי שמעוניינים להיראות מיליון דולר בלי לשלם סכומים כאלה, ועד אנשים שפשוט אין להם זמן לקנות לעצמם בגדים שיתאימו להם.

בחברה מתגאים בנתוני מכירות מרשימים וגם בכך שעל-פי סקרי לקוחות, 88% מהמשתמשים בשירות מדווחים שהם מרגישים בטוחים יותר במראה שלהם מאז שהחלו סשנים עם סטייליסטים ב-Wishi.

בין הסטייליסטים המוצעים היום באתר ניתן למצוא עורכים במגזינים נחשבים כמו "ווג" האירופי וכן יועצי אופנה של שלל סלבריטאים.

בחברה, אגב, כל-כך בטוחים בתוצאות החיבור, שהם מאפשרים כעת ללקוחות לקבל את סשן הייעוץ הראשון בחינם. תגידו שהמוזר עם חולצות הצבא מ-2004 שלח אתכם.