ליאור פרידמן ישמש העורך ראשי במיזם הטלוויזיה של פרטנר

פרידמן, 31, עבד בעשור האחרון בחדשות ערוץ 2 , ובתפקידו האחרון הגיש את מהדורת חדשות הלילה

ליאור פרידמן ישמש מנהל מחלקת הטלוויזיה והעורך ראשי במיזם הטלוויזיה של פרטנר. פרידמן, 31, עבד בעשור האחרון בחדשות ערוץ 2, ובתפקידו האחרון הגיש את מהדורת חדשות הלילה. בפרטנר הוא יחזור לשתף פעולה עם לירן דן, לשעבר סמנכ"ל בחדשות ערוץ 2 והיום סמנכ"ל חטיבת האסטרטגיה והפיתוח עסקי של חברת הסלולר, האחראית גם על מיזם הטלוויזיה.

פרטנר מעוניינת להיכנס לתחום הטלוויזיה הרב ערוצית - שכיום פועל בו הדואופול הוותיק של הוט ו-yes ולצידו סלקום TV הקטנה - כבר זמן רב. בעבר ביקשה החברה להיכנס לתחום באמצעות רכישת זכויות שידורי ספורט אטרקטיביים כמו שידורי הליגה האנגלית וליגת העל המקומית, אך הדבר לא עלה בידה.

בסוף השבוע נודע כי לקראת כניסתה לתחום ביקשה פרטנר לחתום חוזה מול חברת HBO האמריקאית, שבבעלותה תכנים אטרקטיביים כמו הסדרה "משחקי הכס". הדבר התפרסם לאחר שפרטנר פנתה ביום שישי לבית המשפט המחוזי בתל אביב בבקשה להוציא צו מניעה שיאסור על הוט לנהל מו"מ עם HBO. לטענת החברה, להוט נודע על המגעים בינה לבין HBO בשל מייל שהגיע בטעות לידי בכיר בחברה, וזו "עשתה שימוש במידע שהגיע אליה שלא כדין לשם שימור כוחה המונופוליסטי". מחר (ב') ידון בית המשפט בבקשה.