HAP של יזמים ישראליים החלה בבניית שני מגדלים במנהטן

היקף ההשקעה הכולל של החברה בבנייתו של מתחם HAP EIGHT הוא 387 מיליון דולר, והיקף ההכנסות הצפוי ממנו נאמד בכ-650 מיליון דולר

הנהלת האפ ערן פולק אמיר חסיד וניר אמזל/צלם: טומי הרפז
הנהלת האפ ערן פולק אמיר חסיד וניר אמזל/צלם: טומי הרפז

חברת HAP החלה בבניית מתחם מגורים ומסחר בשכונת צ'לסי במנהטן שבניו-יורק, הכולל שני מגדלים בני 21 קומות. היקף ההשקעה הכולל של החברה בבנייתו של מתחם HAP EIGHT הוא 387 מיליון דולר, והיקף ההכנסות הצפוי ממנו נאמד בכ-650 מיליון דולר.

עם תחילת עבודות החפירה, שהחלו לפני ימים אחדים, דיווחה התקשורת המקומית בניו-יורק כי HAP, המתמחה בהשקעות נדל"ן והקמת פרויקטים בניו-יורק וסביבתה, גייסה 42 מיליון דולר מחברת Daiwa House Texas שהינה חברה-בת בקונצרן הענק Daiwa House Group היפני. הדבר איפשר לה להשלים את ההון הנדרש לתחילת בנייתו של מתחם המגורים והסחר "HAP EIGHT", הממוקם על פני כ-2 דונם במרכזה של צ'לסי ברחוב 28 מערב, בין השדרה השביעית והשמינית.

במתחם יוקמו כאמור שני מגדלי מגורים שיתנשאו לגובה של 21 קומות, בנוסף לשלוש קומות מתחת לקרקע לחניה. היעודים יחולקו לשטחי מסחר, למחסנים ולמשרדים, לחניות תת קרקעיות ועוד כ-250 יחידות דיור בגודל של 50 מ"ר ועד ל-120 מ"ר. חלק מהדירות יהיו להשכרה וחלקן יהיה למכירה. המחיר משקף בממוצע 25 אלף דולר למטר. הבניינים יכללו בנוסף בריכת שחיה, 2 חדרי כושר, ספא, מלתחות, חדר יוגה, חדר משחקים לילדים ועוד. הסכום שגויס מהחברה היפנית מצטרף לכ-100 מיליון דולר שגויסו עד כה לפרויקט מהגוף הפיננסי שמלווה את הפרויקט, מההון העצמי של החברה וממשקיעי HAP EIGHT המקוריים, שנכנסו למיזם לפני כשנתיים.

חברת Developers HAP Investment, בבעלות ערן פולק, אמיר חסיד וניר אמזל, מנהלת כיום 12 פרויקטים נדל"ניים ומגה פרויקט נוסף בניו-ג'רזי, הנבנים במקביל. הפרויקטים כוללים 1,500 יחידות דיור ושוויים הכולל נאמד ב-1.3 מיליארד דולר.