לאחר 5 שנים: דודי קטש עוזב את תמיר פישמן קרנות נאמנות

בתקופה שניהל את חברת קרנות הנאמנות של בית ההשקעות, היקף הנכסים המנוהלים צמח פי חמישה ■ טרם נודע מי יחליפו בתפקיד

דודי קטש / צילום: תמר מצפי
דודי קטש / צילום: תמר מצפי

דודי קטש, בן 44, הודיע על עזיבתו את תמיר פישמן קרנות נאמנות, לאחר חמש שנים כמנהל חברת קרנות הנאמנות של בית ההשקעות שבשליטת אלדד תמיר. במסגרת תפקידו, קטש אחראי כיום על נכסים בהיקף של כ-1.5 מיליארד שקל. הוא ימשיך בתפקידו עד ה-22 בדצמבר הקרוב.

קטש, מהמנהלים המנוסים בשוק קרנות הנאמנות, פעיל בשוק ההון משנת 1998. הוא החל את דרכו בבנק אינווסטק, שלימים הפך ליובנק, ולאחר מכן בקרנות הנאמנות של בנק איגוד, משם עבר לאיפקס, שם ניהל את קרנות הנאמנות. ב-2009 עד 2011 היה סמנכ"ל השקעות בדש קרנות נאמנות ומ-2011 הוא מנכ"ל תמיר פישמן קרנות נאמנות. כשנכנס לתמיר פישמן קרנות נאמנות ניהלה החברה כ-300 מיליון שקל בנכסים, ומאז צמחה בערך פי 5.

לפי שעה לא ידוע מי יחליף את קטש, שהודיע לחברה על עזיבתו לפני החג.

נזכיר כי בין בעלי המניות בתמיר פישמן נמצא גם יונל כהן, לשעבר מנכ"ל קבוצת מגדל, ומבעלי העניין בקבוצת הביטוח איילון. 

המהלך נעשה כחודשיים לאחר שפורסם כי בית ההשקעות תמיר פישמן, בניהול אלדד תמיר, מוכר את פעילות ניהול התיקים שלו לבית ההשקעות סיגמא, שבשליטת בנק ההשקעות הספרדי Andbank. הצדדים הודיעו בתחילת אוגוסט כי חתמו על הסכם לשילוב פעילות ניהול התיקים של תמיר פישמן, בה מנוהלים נכסים בהיקף של כ-1.4 מיליארד שקל, בתוך פעילות ניהול התיקים של סיגמא, שבה מנוהלים כיום נכסים בהיקף קטן יותר של כ-850 מיליון שקל. בהודעתם פירטו הצדדים כי הפעילות החדשה תיקרא סיגמא-תמיר פישמן, וכי יאיר שני, שמכהן גם כמנהל פעילות קרנות הנאמנות של סיגמא, יכהן כמנכ"ל שלה.