חברת האופנה Kering נסחרת בבורסה הצרפתית (סימול: KER:FP) לפי שווי של 24 מיליארד אירו. החברה ממותגת כחברה יוקרתית, ופועלת בשתי חטיבות: חטיבת היוקרה (הכוללת את המותג Gucci ומותגים נוספים) אחראית ל-68% מהמכירות ול-95% מהרווח לפני ריבית ומס, וחטיבת הספורט וה-lifestyle (שכוללת בין השאר את המותג Puma) אחראית ל-32% מהמכירות ו-5% מהרווח לפני ריבית ומס.
ההמלצה שלנו על מניית קרינג מבוססת על המומנטום המחודש במותג גוצ'י, ועל האפשרות שקיימת לוותר על המותג פומה. המניה הציגה ביצועים נאים בהשוואה לסקטור מתחילת השנה בעקבות ההתאוששות בגוצ'י, אך אנחנו מצפים להמשך והאצה של המגמה עם פרסום דוחות הרבעון השלישי.
לאחר פרסום דוחות המחצית הראשונה של השנה, הנהלת קרינג דיברה בשיחת הוועידה על המומנטום בגוצ'י בסוף הרבעון השני ובתחילת חודש יולי. גם בבדיקה שערכנו בקרב למעלה מ-2,000 לקוחות בארה"ב ובסין מצאנו עדויות למומנטום החזק, ואנו מצפים לצמיחה אורגנית של 12% במותג במהלך הרבעון השלישי. אנחנו מצפים למגמות חזקות גם במותגים Saint Laurent (צמיחה של 20%) ופומה (9.5%), אך מנגד להמשך החולשה במותג Bottega Veneta עם ירידה של 10%. צירוף הנתונים האלו מביא אותנו לתחזית צמיחה אורגנית של 7% לקבוצה כולה, ועם השפעה ניטרלית בסך הכול של שערי חליפין, מכירות הרבעון השלישי יסתכמו בקרוב ל-3.1 מיליארד אירו.
קרינג הציגה בעבר תוכנית למותג גוצ'י ובו צפי לצמיחה שנתית במכירות בשיעור של 4%-6% בטווח הבינוני. כיום מכירות המותג הן מתחת ל-4 מיליארד אירו, והן יעלו לפי התוכנית עד כ-6 מיליארד אירו. לאחרונה הושקו מוצרים חדשים ונפתחו חנויות קונספט, שני גורמים שמהווים את הבסיס להצלחה במקרה זה. גם המסחר המקוון אמור לתמוך בצמיחה.
בחברה מציבים יעד של EBIT (רווח לפני מס וריבית) בשיעור של 30% מההכנסות בטווח הבינוני, וגבוה מ-30% בטווח הארוך. החישובים שלנו מראים ש-EBIT של לפחות 32% הוא אפשרי.
על בסיס סיכום כל חלקי הפעילות של החברה, מחיר היעד שלנו למניית קרינג הוא 202 אירו - גבוה ב-6% ממחיר המניה בפריז, ולעומת מחיר יעד קודם של 178 אירו. המלצתנו למניה היא "קנייה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.