yes מתלוננת על השחתת ציוד ע"י טכנאים של סלקום

בנוסף טוענת החברה, במכתב בהול למנכ"ל משרד התקשורת, כי סלקום לא מאפשרת ללקוחותיה להתקשר למוקד yes ■ סלקום בתגובה: "yes, שננטשת ע"י לקוחותיה, לחוצה מהצלחת סלקום TV"

רון אילון מנכל yes  / צילום: יח``צ
רון אילון מנכל yes / צילום: יח``צ

חברת yes מתלוננת על התנהלותה של סלקום, בעקבות שורה של אירועים שבהם ניתקו טכנאים של סלקום כבלים של yes. החברה שלחה הבוקר (ד') מכתב בהול למנכ"ל משרד התקשורת, שלמה פילבר, בבקשה כי יפעיל מידית סמכויותיו, "לרבות באופן של הטלת עיצומים, על-מנת להפסיק את התנהגותה הלא חוקית של סלקום, שיש בה לא רק פגיעה ב-yes ובתחרות אלא גם פגיעה בלקוחות".

לדברי yes, "החברה נתקלת בתופעה נרחבת ובקצב הולך וגובר בשימוש הלא חוקי שעושה סלקום בתשתיות של yes לשם חיבור לקוחות לשורותיה. החבלה המכוונת של חברת סלקום מתבצעת בכל פעם בחלק אחר של ציוד הקליטה של yes, תוך השחתתו והסבת נזקים כבדים. אם לא די בכך, סלקום בוחרת להפר את הוראות הדין גם בחוסמה לקוחות סלולר העושים שימוש בשורותיה מליצור קשר עם yes".

במכתבה, yes מתייחסת ל"התנהגות בריונית, לא חוקית ואנטי-תחרותית של חברת סלקום, העולה כדי ונדליזם של ממש ופגיעה בציבור הצרכנים. לדאבונה של yes, מתברר כי לשיטתה של סלקום התחרות מקדשת את כל האמצעים, ולשם השגת יעדיה העסקיים היא מתעלמת מהוראות הדין, מזכויות מתחריה וחשוב מכל - מזכויות ציבור הלקוחות".

yes הציגה שורה של מקרים והביאה דוגמאות לניתוק של לקוחותיה תוך פגיעה בציוד שלה על-ידי סלקום, וכן היא מציינת כי סלקום מונעת מלקוחותיה בסלולר לחייג למוקד השירות של yes.

מסלקום נמסר בתגובה: "yes, שננטשת על-ידי לקוחותיה, לחוצה מהצלחתה של סלקום TV". 

.

יס נגד סלקום (צילום: yes)
 יס נגד סלקום (צילום: yes)