ינון מגל יוצא נגד שלי יחימוביץ': "ניהלת רומן עם גבר נשוי"

הח"כ לשעבר, שפרש מהכנסת בשל טענות על הטרדות מיניות, טען כי ח"כ יחימוביץ' הייתה עוד פחות מוסרית מהעיתונאי ארי שביט, שעיתונאית אמריקאית טענה כי הטריד אותה מינית ■ "פירקת משפחה", כתב ■ יחימוביץ' סירבה להגיב

ינון מגל / צילום: יונתן בלום
ינון מגל / צילום: יונתן בלום

הרשתות החברתיות סוערות מהבוקר (א') סביב הפוסטים שפרסם חבר הכנסת לשעבר ינון מגל נגד ח"כ שלי יחימוביץ' (המחנה הציוני), ובהם טען כי התנהלותה סביב פרשת ההטרדה המינית לכאורה של העיתונאי ארי שביט היא בעייתית.

מגל, שפרש מהכנסת לאחר ששמו נקשר בהטרדות מיניות של נשים, כתב בפייסבוק ובטוויטר, בפנייה ליחימוביץ': "שמעתי שאת לא מקבלת את ההתנצלות של ארי שביט, ורציתי לשאול משהו: את בזמנו ניהלת רומן עם גבר נשוי ואב לילדים. ולא אף זאת, גרמת לפירוק משפחתו". בדבריו התייחס מגל ככל הנראה לתיאוריות סביב אמיתות האירועים בספרה של יחימוביץ', "אשת איש".

"מי גרם עוול גדול יותר? ממי נפגעו יותר אנשים? מי גרם לפגיעה קשה יותר באישה ובילדים? להבנתך, מבחינה מוסרית, איזו התנהגות חמורה ונלוזה יותר?", כתב מגל. "ממי שמחלקת ציוני מוסר ומתיימרת להטיף לאחרים לא מעט, הייתי מצפה ליותר".

הפרסומים של מגל עוררו סערה ברשת, זאת על רקע טענותיה של העיתונאית רחלי רוטנר כי בעת מסיבת הפרידה שערך כשסיים את תפקידו כעורך אתר וואלה! NEWS, מגל לכאורה הטריד אותה מינית. מגל נחקר באזהרה במשטרה בעקבות הדברים, והמשטרה החליטה לסגור את התיק נגדו.

מגל כתב אז בעמוד הפייסבוק שלו כי "ישנם דברים שנאמרו בין ידידים לפני שהייתי חבר כנסת ולא הייתי חוזר עליהם כיום, ואני מתנצל ומבקש את סליחתו של כל מי שנפגע. עם זאת, הייתי מצפה מידיד שנפגע ממני להגיד לי זאת, ולא לפנות למחוזות השיימינג ברשתות החברתיות".

מי שהגיב בבוטות לפוסטים הוא הקומיקאי אריאל וייסמן, בעלה של רוטנר. "הי ינון, זה אריאל, אתה ניסית לזיין את אשתי", כתב. גולשת אחרת הגיבה למגל: "אמר הבן אדם שגם הטריד מינית, גם שלח ידיים וגם הציע לנשים נשואות לקיים איתן יחסי מין בזמן שהוא נשוי הם ילדים, והוא מדבר על מוסר. מדהים".

ח"כ יחימוביץ' עצמה סירבה להגיב לדברים.