סקר הפרסומות: הפועלים - הכי זכורה השבוע, תאגיד המיחזור תמיר - האהובה

החתול הג'ינג'י של תאגיד המיחזור תמיר זכה לשיעורי אהדה גבוהים במיוחד ■ בנק הפועלים היא גם הקמפיין המושקע ביותר השבוע

קמפיין תמיר / צילום מסך
קמפיין תמיר / צילום מסך

זה לקח קצת זמן, כמה גלי פרסום וקצת הידוק, אבל בסופו של דבר החתול הג'ינג'י של תאגיד המיחזור תמיר הפך לקונצנזוס. הפרסומת המשעשעת, שבה נראה החתול מנסה לשכנע את אחת השכנות שתסדר לו חתולה, היא הפרסומת האהובה ביותר השבוע.

אין זו הפעם הראשונה שבה הפרסומת של החתול מובילה בדירוג הפרסומות, אך הפעם מדובר גם בפער גדול בין שיעורי האהדה שהפרסומת מקבל לבין זו המדורגת שנייה (הפרסומת של yes) וגם בשיעורי אהדה הגבוהים משמעותית מהממוצע בחצי השנה האחרונה - כ-30% יותר מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות ביותר.

יש להניח כי בגליקמן-שמיר-סמסונוב יעלו חיוך גדול סביב האהדה הגבוהה שלה זוכה הפרסומת - המשרד רגיל למצוא עצמו בראש דירוג האהובות, אך בדרך-כלל זה עם הפרסומות של 9 מיליון עם שני כהן.

הפרסומת לבנק הפועלים היא גם הפרסומת הזכורה ביותר וגם הפרסומת המושקעת ביותר השבוע. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, מציג את הדגש ששם הבנק בשילוב של טכנולוגיה ומגע. הוא רושם שיעורי זכירה הנמוכים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 7.1%.

הדירוג מציג השבוע את העשייה הפרסומית שקיימת בימים אלה בקטגוריית הבנקים - לא פחות מ-3 בנקים מתברגים בו השבוע. בנק הפועלים אמנם מציג את הזכירות הכי גבוהה, אך הפרסומות של בנק לאומי, באמצעות מקאן תל-אביב, ומזרחי-טפחות, באמצעות ראובני-פרידן, ממוקמות גבוה יותר בדירוג האהדה.

סך ההשקעה בפרסומת של בנק הפועלים עומד על 1.9 מיליון דולר במחירי מחירון, על-פי נתוני נתוני יפעת בקרת פרסום. קמפיין הפרסומות המושקע ביותר בשבוע שעבר היה של הוט, עם סך השקעה גבוה יותר של 2.1 מיליון דולר.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה עוד כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 609 לעומת 518. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים זהה לשבוע שעבר, ועומד על כ-42 מיליון דולר.

זכורות אהובות
 זכורות אהובות