חגיגות הריאליטי בערוץ 2: "מאסטר שף" ו"The Voice" בראש הטבלה

4 משדרים של תוכניות ריאליטי חצו בשבוע החולף את רף ה-30% רייטינג ■ רשת הכניסה 5 תוכניות לעשירייה הפותחת בטבלת הרייטינג השבועית

גמר "מאסטר שף" / צילום מסך
גמר "מאסטר שף" / צילום מסך

שבוע חזק לתוכניות הריאליטי בערוץ 2, עם לא פחות מ-4 משדרים שחצו את רף ה-30% רייטינג - נתון שכמותו לא ראינו כבר זמן רב. הנתונים הללו מגיעים על רקע שלבי הסיום של "מאסטר שף" של זכיינית ערוץ 2 קשת, שתוכנית הגמר שלה כובשת את המקום הראשון, ולא פחות מכך על רקע הנתונים הגבוהים אליהם מטפסת "The Voice" של רשת, לפחות בשלב האודישנים שלה.

שתי תוכניות "The Voice" ששודרו השבוע אף מדורגות במקום הראשון והשני בטבלה בנתון של צפיית פרטים בכלל האוכלוסייה, כשאחת מהן חוצה את רף מיליון הצופים.

היום (א') תעלה קשת את פרק פתיחת העונה של המגה-ריאליטי "האח הגדול" (שהחל מהעונה הבאה ישודר ברשת), והקרב על ראשות הטבלה יהפוך להיות מעניין אף יותר.

בינתיים, רשת יכולה כאמור לסכם בסיפוק את השבוע החולף. מלבד ההשתלבות של תוכניות "The Voice" במקומות השני והשלישי, גם התוכנית הקומית המקורית "לצבי יש בעיה", בכיכובו של צביקה הדר, פותחת עם נתונים נאים: הפרק ששודר ביום רביעי רשם רייטינג של 25% (מקום 5), והפרק ששודר אמש הגיע ל-23% (מקום 6).

יחד עם תוכנית התחקירים "המערכת" (מקום 10), מצליחה רשת להכניס 5 תוכניות לעשירייה הפותחת בטבלת הרייטינג השבועית - שוב, נתון שכמותו לא נראה כבר זמן רב.

קשת מכניסה לטבלה שלוש תוכניות, כשאל שתי תוכניות הסיום של "מאסטר שף" מצטרפת "עובדה", בה שודר ראיון שערך בן שני עם אלונה בר-און, בעלת מניות מיעוט בעיתון זה, שהגיע ל-21% (מקום 9).

ההצלחה של ערוץ 2 פוגעת בערוץ 10, שרק אחת מתוכניות הפריים-טיים שלו מציגה השבוע נתונים דו-ספרתיים: "גידי ואהרוני" ששודרה מול "עובדה" והגיעה ל-11.7%. "גב האומה" הסתפקה אמש ב-9.5%. סרטה של ענת גורן על בית ספר במזרח ירושלים, ששודר במסגרת "המקור", סבל מהשיבוץ מול גמר "מאסטר שף" ומציג את הנתון הנמוך ביותר של התוכנית עד כה העונה - 7.5%.

בגזרת משדרי החדשות של סוף השבוע: "אולפן שישי" בחדשות 2 עם 15.1% - מול 7.6% ל"שישי" עם אילה חסון בחדשות 10 ו-3.6% ל"יומן" בערוץ 1.

בשבת, "חדשות סוף השבוע" עם דנה ויס בחדשות 2 מציגה 22.5% - מול 9.8% ל"מגזין" בהגשת אושרת קוטלר בחדשות 10 ו-4.6% ל"חדשות השבת" בערוץ 1.

מאסטר שף
 מאסטר שף