טבלת הרייטינג השבועית: "האח הגדול" ו"The Voice" בראש

שתי תוכניות "האח הגדול" של קשת ושתי תוכניות "The Voice" של רשת חצו בשבוע החולף את רף ה-30% צפייה ■ "אהרוני וגידי" בערוץ 10 רושמת שיא עונתי

"האח הגדול" / צילום: אורטל דהן
"האח הגדול" / צילום: אורטל דהן

ארבעת משדרי הריאליטי של זכייניות ערוץ 2 קשת ורשת מצליחים לעבור גם השבוע את רף ה-30% רייטינג, כשמי שמוביל אותם, ובגדול, היא תוכנית הפתיחה של "האח הגדול" של קשת, שיצאה לדרך עם רייטינג מרשים בהחלט של 37.3%.

במקביל, "The Voice" של רשת ממשיכה לספק נתונים נאים ואפילו מפתיעים במידה מסוימת. התוכנית ששודרה ביום רביעי רשמה שיא עונתי של 34.7% והתברגה למקום השני בטבלה השבועית, כשהיא מותירה מאחור את הפרק של השני של "האח הגדול", שנאלץ להסתפק במקום השלישי. תוכנית "The Voice" ששודרה אמש (נר ראשון של חנוכה) כבר נחלשה ומסתפקת במקום הרביעי, אך עדיין מצליחה לחצות כאמור את רף ה-30%.

מלבד "The Voice", רשת מצליחה להכניס לעשירייה הפותחת עוד שני משדרים, גם הם של אותה תוכנית: "לצבי יש בעיה", שמשודרת אחרי "The Voice" וממשיכה לשמור על נתונים נאים (מקומות 6 ו-8). בכלל, התופעה שבולטת השבוע בטבלה היא שלמרות שהיא מורכבת מ-10 משדרים, מדובר למעשה ב-5 תוכניות.

כמו רשת, גם קשת מכניסה לטבלה 4 משדרים, אך שלושה מהם קשורים ל"אח הגדול" (מלבד שני פרקי התוכנית, גם המשדר "הבית של האח הגדול", ששודר אחרי פרק הפתיחה, מתברג למקום העשירי). התוכנית הנוספת של קשת שמתברגת לעשירייה היא "עובדה" עם נתון גבוה של 24.9% (מקום 5).

בערוץ 10 ממשיכה גם השבוע לבלוט, כמעט לבדה, "אהרוני וגידי". התוכנית, שאינה משודרת מול אחד מארבעת משדרי הריאליטי הגדולים, רושמת השבוע שיא עונתי של 13.5%, וממשיכה להיות המשדר היחיד בערוץ שמציג נתונים דו-ספרתיים.

מי שכמעט מגיעה שם לנתון כזה השבוע היא "המקור" של ערוץ 10, שהתחקיר על עמונה ששודר בה רושם רייטינג של 9.8%. תוכנית בולטת נוספת של הערוץ, "גב האומה", הציגה אתמול משדר לקט למעט מונולוג חדש של ליאור שליין והסתפקה ב-8.8%.

הנתון היותר מעודד מבחינת ערוץ 10 נוגע לקרב בין מהדורות יום שישי. שם, אחרי תקופה ארוכה יחסית שבה הרחיבה "אולפן שישי" של חדשות 2 את הפער מ"שישי" של אילה חסון בחדשות 10, השבוע הוא מצטמצם דרמטית, ל-4 נקודות אחוז בלבד: 12.8% ל"אולפן שישי" מול 8.8% ל"שישי". "יומן" בערוץ 1 עם 3.1%.

בשבת: "חדשות סוף השבוע" עם דנה ויס בערוץ 2 עם 21.1% בפער גדול מ"המגזין" עם אושרת קוטלר בערוץ 10, שמסתפקת ב-8.5%. בערוץ 1 - 4.1% ל"חדשות השבת" עם אמיר איבגי.

רייטינג_25.12.16
 רייטינג_25.12.16