חוק השקיות - הפרסומת האהובה השבוע; קוקה-קולה - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לאתר האינטרנט של שופרסל היא הקמפיין המושקע ביותר השבוע - אך היא לא נכנסה לדירוג הזכורות והאהובות

מתוך קמפיין השקיות / צילום: מתוך הקמפיין
מתוך קמפיין השקיות / צילום: מתוך הקמפיין

הפרסומת של המשרד להגנת הסביבה, באמצעות לשכת הפרסום הממשלתית, שבה עידו רוזנבלום מציג את חוק השקיות, היא הפרסומת האהובה ביותר השבוע. הפרסומת באמצעות לפ"מ רושמת שיעורי אהדה הנמוכים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 28.3%.

הפרסומת למותג קוקה-קולה של החברה המרכזית למשקאות באמצעות משרד הפרסום דחף PRO היא הפרסומת הזכורה ביותר. שיעורי הזכירה לפרסומת נמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 7.1%.

הפרסומת לאתר האינטרנט של שופרסל Online היא הקמפיין המושקע ביותר השבוע מבין כלל הפרסומות והחסויות ששודרו, עם סך ההשקעה העומד על 1.3 מיליון דולר, לפי נתוני יפעת בקרת פרסום - אך הוא כלל לא נכנס לדירוג הזכורות והאהובות.

קמפיין הפרסומות המושקע ביותר בשבוע שעבר היה של מפעל הפיס (חיש-גד), עם סך השקעה דומה העומד על 1.3 מיליון דולר - וגם הוא לא נכנס לדירוג, שכן הוא לא נמנה עם 10 הפרסומות הזכורות ביותר.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע נמוך במעט ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 554 לעומת 565 בשבוע הקודם. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים נמוך ממה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-42.2 מיליון דולר לעומת 44.6 מיליון דולר בשבוע הקודם.

זכורות אהובות
 זכורות אהובות