כלל ביוטכנולוגיה: Neon השלימה גיוס הון בהיקף של 70 מ' ד'

לאחר השלמת גיוס ההון מחזיקה החברה בכ-5% מ-Neon ■ הערכת החברה היא כי הגידול הצפוי בהון העצמי של החברה נאמד בכ-17 עד 30 מיליון שקל

תרופות, משככי כאבים / צילום: רויטרס
תרופות, משככי כאבים / צילום: רויטרס

כלל תעשיות ביוטכנולוגיה מודיעה היום (א') כי חברת Neon Therapeutics Inc השלימה גיוס הון בהיקף של 70 מיליון דולר. לאחר השלמת גיוס ההון מחזיקה החברה בכ-5% מ-Neon. את ההשקעה ב-Neon הובילה Partner Fund Management, אליה הצטרפו קרנות Fidelity, Wellington, Inbio Ventures ו-Nextech Invest. בנוסף, השתתפו בסבב הגיוס בעלי מניות קיימים - Third Rock Ventures ו-Access Industries.

החברה צפויה לשערך בדוחותיה הכספיים ליום 31 בדצמבר 2016 את השקעתה ב-Neon, על פי השווי ההוגן הנובע מגיוס ההון. הערכת החברה היא כי הגידול הצפוי בהון העצמי של החברה נאמד בכ-17 עד 30 מיליון שקל, כנגד רווח כולל אחר.

כלל ביוטכנולוגיה מדווחת על מספר עסקאות והתפתחויות שבוצעו לאחרונה, ביניהן חברת גמידה סל שהשלימה התהליכים לקראת ניסוי נוסף בטיפול בחולים עם מחלות דם ממאירות (לוקמיה או לימפומה) מול מנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA), וקבלה ממנהל המזון והתרופות האמריקני (FDA) אישור לחיסון מותאם אישית המכוון כנגד מוטציות הנוצרות ע"י הגידול הסרטני עצמו, וחברה נוספת, חברת ניאון, אשר התחילה בניסוי בחיסון למלריה שמפתחת החברה.