יאיר שרקי יחליף את קלמן ליבסקינד ב"גלי ישראל"

שרקי ימשיך לשמש במקביל ככתב הדתות של חדשות 2, תפקיד אליו חזר אחרי תקופה קצרה בתאגיד השידור ■ ליבסקינד עוזב את הגשת רצועת הבוקר של גלי ישראל כדי להגיש תוכנית בוקר ברשת ב'

יאיר שרקי/ צילום: יונתן בלום
יאיר שרקי/ צילום: יונתן בלום

יאיר שרקי, כתב חדשות 2 לענייני דתות, מצטרף לרדיו גלי ישראל ויחליף את קלמן ליבסקינד ברצועת הבוקר המרכזית של התחנה. שרקי יגיש את התוכנית שמשודרת בין 8:00-10:00 במשך 3 ימים בשבוע, ובמקביל ימשיך לשמש בתפקידו בחדשות 2. 

שרקי, 23, בוגר גלי צה"ל, הודיע ביוני 2014 על עזיבת חדשות 2 והיה בין הכתבים הבולטים הראשונים שהצטרפו לתאגיד השידור הציבורי. הוא היה אמור להיות הכתב הפוליטי של הגוף החדש, אך בספטמבר האחרון, על רקע העיכוב בתחילת השידורים, החליט לעזוב את התאגיד וחזר לתפקיד אותו מילא בחדשות 2.

גם התפקיד הנוכחי שאליו נכנס כעת שרקי קשור לפעילות תאגיד השידור, מכיוון שליבסקינד, שאותו הוא כאמור יחליף בתחנה, יעבור לשדר מולו (או בשעה מרכזית אחרת בבוקר) ברשת ב', עם יציאתו לדרך של התאגיד החדש. 

גלי ישראל מוגדרת כתחנת הרדיו האזורית של אזור יהודה ושומרון. היא פועלת באופן רשמי מאז 2012 ומפוקחת על-ידי הרשות השנייה לרדיו ולטלוויזיה. שדר מרכזי נוסף בתחנה, אראל סג"ל, עזב אותה לפני כשנה כדי להגיש תוכנית יומית בגלי צה"ל.

באחרונה השיקה התחנה לוח שידורים חדש, שאמור לפנות לקהל רחב יותר, וגייסה לשורותיה בין היתר את יותם זמרי ונועם פתחי - שניהם בעלי נוכחות בולטת ברשתות החברתיות - שמגישים בה תוכנית יומית.

יאיר שרקי מסר: "לצד עבודתי בחדשות 2, אני שמח ונרגש לחזור לעשות גם רדיו, בבמה המכובדת של רדיו גלי ישראל. אני רוצה להודות לבעלים צביקה שלום, יוסי סבן והמנכ"ל ישראל פריד על האמון, ובטוח שיהיה כיף ומעניין מאוד". 

ישראל פריד, מנכ"ל רדיו גלי ישראל, מסר: "אני שמח על הצטרפותו של יאיר שרקי למשפחת גלי ישראל, ואין לי ספק כי הוא האיש הנכון במקום הנכון. יחד עם יאיר נמשיך לטפל באופן מקצועי ומאוזן בסוגיות אקטואליות ולהביא למאזינים תוכן מוקפד ואיכותי. אני מבטיח הפתעות נוספות בקרוב".