הוט מובייל במבצע חדש: 3 קווי סלולר ב-90 שקל לחודש

הוט מובייל מזהה חולשה בגולן טלקום על רקע מכירתה לאלקטרה צריכה, ולכן עולה במבצע על-מנת למשוך ממנה לקוחות ■ גם פרטנר ופלאפון משקיעות מאמצים לגיוס מנויים מקרב לקוחות גולן טלקום

מי שחשב שהתחרות בשוק הסלולר הישראלי נרגעה בעקבות העסקה לרכישת גולן טלקום על-ידי אלקטרה צריכה, כדאי שיחשוב שוב. הוט מובייל יוצאת במבצע חדש, במסגרתו היא מוכרת 3 קווי סלולר ב-90 שקל לחודש. כל קו כולל שיחות והודעות SMS ללא הגבלה, וגלישה סלולרית בהיקף 6 ג'יגה. 

המבצע של הוט מובייל אמנם מכוון לכלל הלקוחות בהגדרה, אך נראה כי גם היא מזהה חולשה בגולן טלקום על רקע מכירת החברה ותקופת אי-הוודאות עד להשלמתה הסופית, ולכן עולה במבצע על-מנת למשוך ממנה לקוחות.

כזכור, גולן במגמה של איבוד מנויים במונחי נטו של מאות מנויים ביום. נתוני תנועת הלקוחות בין החברות מצביעה על מיקוד מאמצים של פרטנר ופלאפון בעיקר בגיוס מנויים מקרב לקוחות גולן טלקום. יחד עם זאת, ולמרות שגולן טלקום הייתה במגמה שלילית של נטישות עוד לפני העסקה, נראה כי אחרי העסקה החברה כבר לא משקיעה מאמצים בגיוס לקוחות חדשים, ולכן במונחי נטו היא ננטשת יותר.

ל"גלובס" נודע כי לקוחות גולן טלקום מקבלים הצעות של שני קווים ב-50 שקל לחודש, וכעת עם ההצעה החדשה של הוט מובייל, נראה כי השוק רחוק מרגיעה, ומתחת לפני השטח המלחמה בין החברות נמשכת במלוא העוז.

הוט מובייל נמצאת באוויר עם חבילת 49 שקל ללא הגבלת גלישה, והיא משיגה תוצאות יפות, שכן נרשם ביקוש ער לחבילה מסוג זה. המבצע מיועד ללקוחות קיימים וחדשים כאחד, ולקוחות קיימים שיצרפו שני מנויים יקבלו הנחה.