פרויקט חדש בחדרה: דירת 5 חדרים בכ-1.5 מיליון שקל

שכונת "חלומות פארק חדרה" שהקימה חברת שיכון ובינוי נהנית מגישה נוחה לעורקי תחבורה ראשיים, גובלת בשטחים ירוקים וכוללת אלפי יחידות דיור במחירים ברי השגה

**הכתבה בשיתוף שיכון ובינוי נדל"ן

יזמים וקבלנים רבים מגלים עניין ומתחרים על הזכויות לבנות בעיר חדרה שעד לא מזמן נתפסה כתחנת עצירה בין תל- אביב לחיפה וכיום הפכה לאחד מיעדי המגורים המבוקשים בישראל. אחת השחקניות הגדולות בעיר היא שיכון ובינוי שהקימה את שכונת "חלומות פארק חדרה", שנהנית מגישה נוחה לעורקי תחבורה ראשיים, גובלת בשטחים ירוקים וכוללת אלפי יחידות דיור.

השכונה החדשה גובלת בפארק בשטח של 90 מטר רבוע אשר מציעה שירותים קהילתיים עשירים ומגוונים כמו מתקני משחקים וְכוֹשר, מדשאות וּשבילי הליכה ואופניים. פרויקט חלומות פארק חדרה, כמו כֹּל הפרויקטים של שיכון וּבִינוי בְּרַחֲבֵי הארץ, מתוכנן ונבנֶה על פי התקן לִבְנייה ירוקה התורם לְחיסכון משמעותי בְּחשמל וּבְמים.

עד כה שווקו בפרויקט כ-700 דירות בבנייני הבוטיק 7 קומות במהלך 4 שנים, כאשר בימים אלו משיקים את שלב המגדלים על הפארק בו מוקמים 6 מגדלי יוקרה בני 18 קומות. למי ממכם שמתעניין, דירת חמישה חדרים בשטח 120 מ"ר עם מרפסת גדולה משווקת במחיר התחלתי של מיליון ו-519 אלף שקל.