שת"פ עלי אקספרס-דואר ישראל: הזמנת תחפושות מהירה לפורים

שירות אקספרס e-packet יאפשר לראשונה מעקב אחר ההזמנה מסין באתר ייעודי ומסירה מהירה של הפריטים תוך 3 ימים מנחיתתם בישראל

ענק המסחר המקוון הסינית עלי אקספרס יוצאת בשיתוף-פעולה עם דואר ישראל, בשירות מהיר של הזמנת תחפושות לקראת פורים. בחודש הקרוב יוצע מגוון רחב של תחפושות לקונים הישראלים עם שירות אקספרס e-packet (מוכר בישראל גם כאקו פוסט), אשר יאפשר לראשונה מעקב אחר ההזמנה מסין באתר ייעודי ומסירה מהירה של הפריטים תוך 3 ימים מנחיתתם בישראל.

לטובת הגולש הישראלי בנתה עלי אקספרס עמוד נחיתה ייעודי בעברית עם ממשק ייחודי, אליו ניתן להיכנס גם מאתר דואר ישראל ולהזמין תחפושות במחיר ממוצע של 10-30 דולר בשירות אקספרס e-packet.

מסקר שערכה דואר ישראל בנובמבר לקראת חגי הקניות הבינלאומיים, באמצעות "מכון שילוב I2R", נמצא כי 20% מהקונים ברשת מתכוונים להזמין תחפושות לפורים מאתרים בחו"ל.

בדואר ישראל ביקשו להזכיר כי בעת הזמנת התחפושות או בכלל חבילות מחו"ל, חשוב לשים לב לנושא המסים - עד 75 דולר יש פטור ממע"מ, וזה לא כולל את דמי השילוח, כך שאם תזמינו תחפושות ב-75 דולר, ויש עלות שילוח של 10 דולר - לא תיאלצו לשלם עבור זה מסים נוספים. אם הזמנתם מספר תחפושות מאותו שולח, והן עולות על 75 דולר יחד - עדיף לפצל את ההזמנה ולהזמין חלק מהתחפושות ביום אחר, על-מנת שהשולח לא יצרף את ההזמנות יחד, ותחויבו במע"מ.