סקר הפרסומות: 9 מיליון שוב הכי האהובה; yes - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של yes הוא גם המושקע ביותר מבחינה תקציבית, וסך ההשקעה בו עומד על כ-2.3 מיליון דולר

הפרסומת ל-yes, שבה אישה יוצאת, והבעל מעדיף להישאר בבית ולשמור על הילדים כדי לראות סדרות, היא הפרסומת הזכורה ביותר השבוע.

הפרסומת, באמצעות מקאן תל-אביב, רושמת שיעורי זכירה הנמוכים ב-5% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 7.2%. לפי נתוני גיאוקרטוגרפיה, עם העלייה ברמת ההשכלה עולה שיעור האהדה לפרסומת.

הפרסומת ממוקמת במקום השני בדירוג האהובות - אך בפער גדול מהמדורגת ראשונה, הפרסומת ל-9 מיליון שכמעט מדי שבוע מדורגת בראש הדירוג - אך גם בפער לטובה מהמדורגת שלישית, הפרסומת לספלנדיד.

9 מיליון שוב מעלה השבוע את הפרסומת שבה שני כהן מדברת עם אסקימוסים, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב. הפרסומת רושמת שיעורי אהדה הנמוכים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 27.8%.

הפרסומת אהודה במיוחד על גברים, עם העלייה בגיל עולה שיעור האהדה לפרסומת, וכך גם עם העלייה בהכנסה.

הפרסומת שהגיעה למקום השני בדירוג הזכירות היא הפרסומת לסלטי צבר באמצעות מקאן תל-אביב, שבה הזמרת שפיטה הולכת אחרי בחורה הקונה בשוק ושרה "אצא לי השוקה". הפרסומת רשמה שיעורי זכירה של 6.2%.

הקמפיין של yes הוא גם הקמפיין המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים ששודרו. מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי סך ההשקעה בו עומד על כ-2.3 מיליון דולר. בשבוע שעבר היה הקמפיין המושקע ביותר של המתחרים בהוט עם סך השקעה של כ-1.2 מיליון דולר.

עוד עולה מנתוני יפעת בקרת פרסום כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע נמוך ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 545 לעומת 553.

סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים נמוך ממה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-41.1 מיליון דולר לעומת כ-42.2 מיליון דולר בשבוע הקודם.

זכורות אהובות
 זכורות אהובות

ההשקעה
 ההשקעה