יוצאים השוקה: 9 מיליון האהובה, סלטי צבר הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירה והאהדה של שתי הפרסומות נמוכים ב-5% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות

קמפיין יס / צילום מסך
קמפיין יס / צילום מסך

הפרסומת לחומוסטחינה החדש של סלטי צבר באמצעות משרד הפרסום מקאן תל אביב היא הפרסומת הזכורה ביותר השבוע. בפרסומת נראית בחורה לבושה בבגד ירוק כשהיא הולכת אחרי בחורה שקונה חומוסטחינה מהשף אבי לוי כשהיא שרה "אצא לי השוקה". הפרסומת רושמת שיעורי זכירה הנמוכים ב-5% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות בדירוג, העומד על 7.1%.

ומהשוקה לשוקה: בצמרת דירוג הפרסומת האהובות אין שינוי השבוע, ובמקום הראשון מדורגת פרסומת האסקימוסים של 9 מיליון בכיכובה של הקומיקאית שני כהן. הפרסומת לחברת הביטוח, באמצעות משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב, רושמת הפעם שיעורי אהדה הנמוכים ב-5% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 27.7%. על פי נתוני חברת גיאוקרטוגרפיה, האהדה לפרסומת עולה ככל שעולה רמת ההכנסה של המשיב לסקר.

הקמפיין של yes באמצעות משרד הפרסום מקאן תל אביב מדורג גם השבוע במקום השני בדירוג הפרסומות האהובות, כאשר עם העלייה ברמת ההשכלה עלתה גם רמת האהדה לפרסומת.

גם השבוע זו הפרסומת המושקעת מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים ששודרו. על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, עומד היקף ההשקעה בפרסומת על 1.4 מיליון דולר במחירי מחירון. גם בשבוע שעבר הייתה הפרסומת של yes המושקעת ביותר, אך אז היקף ההשקעה בה היה גבוה משמעותית לעומת השבוע: 2.3 מיליון דולר במחירי מחירון.

עוד עולה מנתוני יפעת בקרת פרסום, כי מספר הפרסומות והחסויות אשר שודרו השבוע נמוך ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 496 (לעומת 545). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים נמוך מסך התקציבים שהושקעו בשבוע שעבר, ועומד על כ-33 מיליון דולר (לעומת כ-41.1 מיליון דולר).

זכורות ואהובות
 זכורות ואהובות