מתקרבים ליום התחילה: קרן נויבך מצטרפת לתאגיד השידור

תמשיך להגיש את תוכנית האקטואליה היומית "סדר יום" ברשת ב' החדשה

קרן נויבך / צלם: איל יצהר
קרן נויבך / צלם: איל יצהר

קרן נויבך, מגישת תוכנית האקטואליה היומית "סדר יום" ברשת ב', מצטרפת לתאגיד השידור "כאן בהקמה" ותמשיך להגיש את התוכנית במסגרת רשת ב' החדשה.

ב-2015 זכתה נויבך זכתה בפרס סוקולוב בתחום התקשורת האלקטרונית "על עבודה עיתונאית ברדיו, בפרט בתוכניתה 'סדר יום', שעוסקת בנושאים כלכליים וחברתיים מנקודת מבט ביקורתית". ב-2009 זכתה בפרס אומ"ץ לחשיפת שחיתות שלטונית. התוכנית אף קיבלה את פרס תוכנית האקטואליה הטובה בטקס פרסי הרדיו.

בנוסף נויבך היא זוכת אות זכויות האדם ע"ש אמיל גרינצוויג לשנת 2011 מטעם האגודה לזכויות האזרח בישראל, ובדצמבר 2012 הוענק לה אות אביר איכות השלטון.

נויבך החלה את דרכה ברשות השידור ככתבת לענייני מפלגות וכתבת מדינית בערוץ הראשון. בהמשך הגישה את מהדורת הלילה של הערוץ הראשון, "מהיום למחר", ואת מגזין חדשות הערב, "היום בחדשות", והיא בעלת תואר ראשון בהיסטוריה מאוניברסיטת תל-אביב.

נויבך מסרה היום (ד') כי "אני שמחה ש'סדר יום' ואני ממשיכים לבית הטבעי שלנו, השידור הציבורי המעודכן והמתחזק, ובטוחה שתחת אלדד קובלנץ ועומר בן-רובי נמשיך לעשות את השידור הציבורי הכי טוב שיש ולהציב סוגיות חברתיות בוערות במרכז סדר היום הציבורי". 

מנהל רשת ב', עומר בן-רובי, הוסיף: "אני גאה מאוד על הצטרפותה אלינו של קרן, עיתונאית חשובה ואשת רדיו מצוינת. עבודתה העיתונאית רבת-השנים היא סמל למקצועיות ועומק, מסירות ואכפתיות. אני שמח על כך שהיא תוסיף לקדם את סדר היום האזרחי-חברתי גם במסגרת עבודתה ברשת ב' החדשה".