ממשרד רה"מ לגיתם: גילי מאי ימונה למנכ"ל BBDO IM

מאי, שיחליף את אסף אזולאי בראש חברת הייעוץ האסטרטגי של גיתם, כיהן ב-3 השנים האחרונות כראש מטה מנכ"ל משרד ראש הממשלה

גילי מאי /  צילום: אפרת גל און
גילי מאי / צילום: אפרת גל און

קבוצת גיתם BBDO מאיישת את אחד התפקידים האסטרטגיים בקבוצה: גילי מאי, 34, שכיהן ב-3 השנים האחרונות כראש מטה מנכ"ל משרד ראש הממשלה, ימונה לתפקיד מנכ"ל IM - חברת הייעוץ האסטרטגי של גיתם.

מאי יחליף בתפקידו את אסף אזולאי, המנכ"ל הקודם, שמונה לאחרונה לראש מטה השיווק בבנק הפועלים במקומו של אלי כהן שפרש.

IM אמנם עובדת בפרופיל תקשורתי נמוך, ובכיריה לא ממהרים להיחשף לתקשורת, אך זרועותיה מגיעות עמוק ללקוחות אסטרטגיים בשוק, לפוליטיקה ולמדיה. החברה מזוהה מאוד עם משה תאומים שהקים אותה, והניסיון מלמד כי תפקיד המנכ"ל הוא בדרך-כלל עמדת זינוק לעמדות בכירות יותר.

כך למשל, עדו הר-טוב, ששימש כמנכ"ל ונחשב לבן-טיפוחיו של תאומים מונה בהמשך למנכ"ל הקבוצה כולה. אסף אזולאי שהחליף אותו מונה כאמור לתפקיד בכיר בבנק הפועלים - לקוח עוגן של משרד הפרסום והקבוצה כולה.

חלק משמעותי מהעבודה ב-IM דורש הבנה פוליטית הן של פוליטיקאים והן של ארגונים, ומאי, למרות גילו הצעיר, מביא עמו ניסיון רב. כאמור, ב-3 השנים האחרונות הוא כיהן כראש מטה מנכ"ל משרד ראש הממשלה, תחת המנכ"ל הנוכחי אלי גרונר ותחת קודמו בתפקיד, הראל לוקר. במסגרת תפקידו ניהל מאי את העבודה מול שרי ומשרדי הממשלה, חברות ישראליות ובינלאומיות, ואף הוביל מהלכים בינלאומיים לקידום ישראל בתחום הכלכלה.

בעברו כיהן מאי כראש מטה מנכ"ל משרד הכלכלה ומרכז ועדת המזון הממשלתית, והיה חבר הצוות להקמת מרכזי מו"פ פיננסים בישראל. בנוסף הוא כיהן כיועץ פרלמנטרי של ח"כ נחמן שי ושל ח"כ נדיה חילו ז"ל.

"גילי מביא עמו את הידע, הניסיון והכישרון כדי לעמוד בראש חברת הייעוץ האסטרטגי המובילה בישראל", אמר היום (ג') עדו הר-טוב, מנכ"ל קבוצת גיתם. "אני בטוח שהניסיון שצבר בעבודתו, לצד מנהיגי הכלכלה הישראלית והבינלאומית, בשילוב עם הבנת המורכבות של חברות וארגונים בעולם החדש, יביאו את IM לגבהים חדשים נוספים. לצד צוות עובדים מיומן ומנוסה שבראשם יו"ר החברה, משה תאומים, אין לי ספק כי IM תמשיך להוביל בתחום הייעוץ האסטרטגי, ואני מברך את גילי על הצטרפותו למשפחת גיתם".

כאמור, BBDO IM הוקמה על-ידי יו"ר גיתם, משה תאומים, כחברה המספקת ייעוץ אסטרטגי וניהול של הזירה הציבורית עבור חברות וארגונים בארץ ובחו"ל. תאומים ממשיך לייעץ במסגרתה לרבים מראשי המשק ולגורמים ציבוריים. לצד זאת מנהלת החברה פרויקטים שיווקיים. עם לקוחותיה נמנים בנק הפועלים, מובילאיי, סיסקו, כתר, תנובה, gett, Wix, הקרן לידידות ומכון היצוא.