תערוכת הסלולר MWC: הושק סמארטפון הדגל G6 של LG

ישראל תהיה המדינה הראשונה שבה יושק המכשיר, אחרי דרום קוריאה

סמארטפון הדגל של חברת LG, ה-G6, הושק היום (א') בברצלונה, יממה לפני פתיחת תערוכת הסלולר MWC בברצלונה במסיבת עיתונאים ענקית. בהיעדר השקת סמארטפון של חברת סמסונג, שתשיק את המכשיר החדש שלה ה-S8 בחודש הבא בניו יורק, LG זוכה למירב תשומת הלב והציפיות מהמכשיר החדש מרקיעות שחקים על רקע השאיפה להשיג נתחי שוק שלא הושגו במכירות ה-G5.

המכשיר כולל מסך בגודל של 5.7 אינץ'. הייחודיות של המסך היא בכך שהוא תופס 80% מחזית המכשיר וכך משיג ניצולת מקסימלית. יחס המסך הוא 18:9, מה שמאפשר לחלק את המסך לשני ריבועים שווים. יחס המסך מקנה חוויית צפייה עשירה יותר, וישפר העלאת תמונות למדיה חברתיות. כשמשחקים עם המכשיר מתקבלת תחושה נעימה יותר לשימוש היות והוא יחסית צר ולכן ההקלדה ביד אחת הופכת ליעילה יותר. המכשיר מגיע בצבעים שחור, לבן ופלטינום.

המכשיר עצמו מגיע בתקן IP68 נגד אבק ומים. המצלמה האחורית באיכות 13 מגה פיקסל ובעלת עדשה כפולה שמאפשרת צילום בזווית רגילה או רחבה של 125 מעלות. המצלמה הקדמית גם כן בעלת עדשה כפולה בזווית של 100 מעלות. המכשיר עבר מבחני נפילה שמקנים לו עמידות יתירה, וכן מסוגל לעמוד בטמפרטורות קיצוניות באמצעות צינורית מיוחדת שמורידה לו את החום הפנימי.

 

זיו קוריצקי, סמנכ"ל השיווק של LG ישראל אמר ל"גלובס" שישראל תהיה המדינה הראשונה שבה המכשיר יושק. זה אומר ש-LG מייחסת לישראל חשיבות עליונה בגלל אופי המשתמשים הישראליים כמאמצי טכנולוגיות חדשות. אנחנו בטוחים שהמכשיר ינחל הצלחה גדולה כי הוא נולד מהקשבה לצרכי משתמשים ומש בו מגוון רחב של תכונות שיאפשר את השימוש הנוח ביותר. המכשיר צפוי להיות מושק בישראל בתוך שבועות ספורים.

לראשונה ב-LG מגיע המכשיר עם גוגל אסיסטנט, תוכנה שמסייעת לביצוע פעולות ביתר קלות. מערכת ההפעלה היא אנדרואיד נוגט ומעבד המכשיר הוא סנאפדרגון 821.