אתר האטינטרנט AIRBNB אשר פעיל ביותר מ-26 אלף ערים וביותר מ-192 מדינות, עם יותר ממיליון מארחים ומטיילים רשומים במערכת, משיק פיצ'ר חדש בשם "experiences" (חוויות). הרעיון על פי החברה הוא לאפשר כלי חדש שיחבר בין אנשים. נניח ואתם מתכננים טיול לברלין, שם תשיק החברה את הפיצ'ר בחודש מאי הקרוב, ואתם מעוניינים להכיר את קהילת ההי-טק המקומית.
תוכלו לחפש מישהו שבקיא היטב בנישה ולהתלוות אליו לסיור בין חברות הסטרטאפ הברלינאיות, כל זה כמובן בתשלום. באותה דרך בדיוק תוכלו לקבוע עם מישהו אחר שילווה אתכם לחוויות אחרות כגון: סיבוב בארים בשכונות פחות מוכרות לתייר או בילוי בקלאבים. הרעיון הוא לחבר בין תיירים סקרנים לאנשים מקומיים שמכירים היטב את השטח.
הצעד הזה של AIRBNB הוא צעד נוסף בדרך, כפי שמעיד על כך ניית'ן בלייקרציק, אחד הבעלים של החברה מסן פרנסיסקו, להפוך לאתר שמציע חבילה כוללת של טיסות, אירוח וחוויות בהסתמך על חוכמת ההמונים. אם נקח בחשבון את הצמיחה המטאורית של AIRBNB שהושקה באוגוסט 2008 ועד היום גייסה למעלה מ-4 מיליארד דולר ממשקיעים, ושהשווי המוערך שלה נאמד בלמעלה מ -30 מיליארד דולר - יותר מהשווי של רשת המלונות הילטון אז כנראה שהם יודעים מה הם עושים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.