כתב החינוך של ערוץ 1, איתם לחובר, עוזב את העיתונות

לחובר ממלא את תפקיד כתב החינוך של ערוץ 1 ורשת ב' ואף חתם בתאגיד השידור, שם היה אמור להתחיל בקרוב ■ יצטרף בהתנדבות לקמפיין של גילה קליין שמתמודדת על תפקיד מזכ"ל הסתדרות המורים

איתם לחובר, כתב החינוך של ערוץ 1 ורשת ב', שהיה אמור להתחיל בקרוב למלא את אותו התפקיד בתאגיד השידור, הודיע היום למנהליו על עזיבה. לחובר מתכוון להצטרף כעת בהתנדבות לקמפיין הבחירות של גילה קליין שמתמודדת על תפקיד מזכ"ל הסתדרות המורים, ובהמשך אינו צפוי לחזור לתפקיד עיתונאי.

לחובר עוזב את תחום העיתונות לאחר 13 שנים, במהלכן כיהן במצטבר במשך כ-10 שנים ככתב החינוך של רשות השידור, עם הפסקה שבמהלכה היה כתב בתוכנית חיסכון בערוץ 2. במהלך שנותיו בערוץ 1 זכה לחובר בין היתר בפרס מנכ"ל רשות השידור.

לחובר אמר היום (ב') כי בכוונתו לעזור בהתנדבות מלאה לגילה קליין עד הבחירות בהסתדרות המורים שייערכו בעוד כחודשיים, והוסיף כי מדובר ב"משימה שאם תצליח, תשפיע על מערכת החינוך כולה ותהיה חשובה יותר מכל כתבה שעשיתי. מדובר בהזדמנות בלתי חוזרת למורים, אחרי עשור וחצי אבודים, להחיות מחדש גוף מפואר שהושחת עד היסוד למען צרכים של עסקנים על חשבון עובדי הוראה רבים".