על מה חולמת מנכ"לית פייסבוק ישראל, עדי סופר-תאני?

וגם: איזה תפקיד מילא גיל שויד בדרמה החדשה של yes?

דנה ויס, עוזי דיין ועדי סופר תאני / צילום: ליאור מזרחי
דנה ויס, עוזי דיין ועדי סופר תאני / צילום: ליאור מזרחי

החלום של עדי סופר-תאני

מנכ"לית פייסבוק ישראל מחכה לריענון בקבוצות הוואטסאפ

בשבוע שעבר נערך במרכז שלווה בירושלים פורום הפיס לחינוך וכלכלה, כשהפעם הוא עמד בסימן חדשנות בחינוך.

עוזי דיין, יו"ר מפעל הפיס, השיב לשאלת דנה ויס, מנחת הערב, וטען כי מערכת החינוך הקיימת לא מכינה את הצעירים לעתיד בצורה טובה.

לביקורת זו הצטרפה גם עדי סופר-תאני, מנכ"לית פייסבוק ישראל, שאמרה כי המערכת לא מעודדת למידה עצמאית וסקרנות, כאשר יכולות אלה הן תנאי קבלה לחברה שהיא עומדת בראשה.

סופר-תאני שיתפה את הנוכחים בחלום שלה וסיפרה כי היא מייחלת ליום בו יכניסו גם את בעלה לקבוצות הוואטסאפ של הגנים ובתי הספר, ולא רק אותה.

עוד השתתפו וחיכו שהחדשנות והשוויון יגיעו לחינוך: זיו אבירם, מנכ"ל מובילאיי; פרופ' מלכה מרגלית; העתידן ד"ר רועי צזנה; יזמת ההיי-טק ד"ר קירה רדינסקי; ואחרים.

דנה ויס, עוזי דיין ועדי סופר תאני / צילום: ליאור מזרחי
 דנה ויס, עוזי דיין ועדי סופר תאני / צילום: ליאור מזרחי

איזה תפקיד מילא גיל שויד בדרמה חדשה?

מייסד צ'ק פוינט הגיע להשקת סדרת הפשע החדשה של yes

בשבוע שעבר הושקה ברידינג 3 בתל-אביב דרמת הפשע החדשה של yes, "כבודו", אותה יצרו רוני ניניו ושלמה משיח. במוקד הסדרה עומד שופט בית משפט השלום בבאר-שבע, שבנו התיכוניסט מעורב בתאונת פגע וברח.

רון אילון, מנכ"ל yes, שמח לפגוש באירוע את גיל שויד, מייסד ומנכ"ל צ'ק פוינט. בירור קצר גילה כי שויד הגיע על תקן בן הזוג בלבד. זוגתו, עו"ד מיטל דנינו, המתמחה בתחום הפלילי, שימשה כיועצת ליוצרי הסדרה.

הגיעו להתרשם: רם לנדס, בעלי חברת קודה תקשורת שהפיקה את הסדרה, ורעייתו, היזמת אסתר ברק-לנדס, מייסדת חממת הסטארט-אפים נילסן; איש העסקים רוני דואק; היזם שי אגסי, מייסד חברת העבר בטר פלייס, ובת זוגו, תמי חוטובלי; ליגד רוטלוי, ממייסדי רציו, ורעייתו, הסופרת והעיתונאית לילך סיגן; נעם סמל, מנכ"ל תיאטרון הקאמרי הפורש; ואחרים.

רוני דואק, רון אילון וגיל שויד / צילום: רפי דלויה
 רוני דואק, רון אילון וגיל שויד / צילום: רפי דלויה

נתנו סיכוי

מהו מקצוע העתיד שיהיה חלק בלתי נפרד מכל הנהלה?

אתמול (א') התקיים בבית התפוצות בתל-אביב "כנס ניהול סיכויים" של קהילת מרחיבי הדעת של אפוק טיימס ישראל. נטע נס, חברת הקהילה שייסדה את תורת "ניהול הסיכויים", הציגה את הגישה האופטימית שפיתחה, כזו שמתמקדת בעיקר ב-סיכוי למינוף וניהול הסיכויים להצלחה.

עמרי גפן, מנכ"ל קבוצת גבים לגישור עסקי, הציג את תפקיד העתיד - ממונה ניהול הסיכויים, שלדבריו יהיה חלק מהשדרה הניהולית בארגונים.

יאן שלי, מנהל החדשנות של eBay ישראל, נתן פרשנות משלו למונח המבטיח - ניהול סיכויים. משתתף נוסף שתרם לגישה האופטימית היה שי ראשוני, יו"ר פרס לחיים, שהוא חולה ALS מונשם.

נתנו סיכוי: ג'יל גמון, מנכ"ל סוגת; אמיר שאול, גזבר אינטל אירופה; סיגל שפירא, מנכ"לית יוליוס בר שירותים פיננסיים; נרקיס טסלר, מנכ"לית נובה ייעוץ; רן אייזנברג, מנכ"ל נובהטרנס; אורנית עידו, מנהלת החדשנות של בית החולים תל-השומר; מיכאל בן-יוסף, מנהל בית השנטי; ואחרים.

את האירוע הנחה השחקן דביר בנדק.

גפן, בנדק, שפירא, נס,  בן יוסף וגמון / צילום: ליאת מנדל
 גפן, בנדק, שפירא, נס, בן יוסף וגמון / צילום: ליאת מנדל

טרי במיוחד

מי זכו להצצה מוקדמת ביצירות יריד "צבע טרי", ומי רכש יצירה הקשורה לטראמפ?

רגע לפני שיריד האמנות "צבע טרי" נפתח לקהל ומושק באופן רשמי, הגיעו למתחם שבמוזיאון הטבע ע"ש שטיינהרדט באוניברסיטת תל-אביב כמה וכמה מוזמנים, כדי לקבל הצצה אקסקלוסיבית לפני כולם.

זה החל אמש, כאשר UBS, תומכת התערוכה, ערכה אירוע סגור, בו קיבלו ד"ר אודי דהאן, מנכ"ל UBS Wealth Management Israel; הנדריק (ריקי) גלדנהויד, מנהל מרכז ומזרח אירופה ב-UBS Wealth Management; ויפעת גוריון, האוצרת הראשית והמנהלת האמנותית; את פני הבאים.

מלבד ארוחת ערב, נהנו המוזמנים גם מחשיפת האוסף של UBS, אותו הציגה מארי רוזל, מנהלת אוסף האמנות של החברה, שהגיעה לכבוד המאורע לארץ הקודש. דהאן מיהר וניצל את ההצצה המוקדמת ורכש כמה יצירות, בהן אחת בשם "טראמפ במסכה של באטמן" של האמן צח שיף.

עוד הציצו ונהנו: שרי אריסון; שמואל חרל"פ, יו"ר כלמוביל; גיל אגמון, בעל השליטה בדלק מערכות רכב; ישי דוידי, מייסד ומנכ"ל קרן פימי; רביב צולר, מנכ"ל ביטוח ישיר; אלדד פרשר, מנכ"ל בנק מזרחי-טפחות; סמי סגול; אילן רביב, מנכ"ל מיטב דש; יולי תמיר, נשיאת שנקר; אסתר לבנון, דירקטורית בבנק לאומי ולשעבר מנכ"לית הבורסה לניירות ערך; יגאל לנדאו, מיזמי רציו; שלמה נחמה, מבעלי אלומיי קפיטל; יעל אנדורן, שותפה במגוריט, לשעבר מנכ"לית משרד האוצר; ישראל (איזיה) צ'צ'יק, יו"ר אליאנס; ואחרים.

הבוקר פתחה גם אקרו נדל"ן חלון הצצה ללקוחות נבחרים וחברים. צחי ארבוב, אילן קפון וזיו יעקבי, קיבלו את פניהם של היזם דב קוטלר; האדריכלים פרופ' משה צור, פיצו קדם, ואורלי שרם; שוקי שוורץ, מנכ"ל ובעלי טולמנ'ס; רן דנאי, מנכ"ל יוניון מוטורס יבואנית טויוטה; צביקה גיור, מנכ"ל ניופאן; ואחרים.

שרי אריסון וסמי סגול / צילומים: רונן מכלב ורפי דלויה
 שרי אריסון וסמי סגול / צילומים: רונן מכלב ורפי דלויה