השירות שופר - וסמנכ"ל הוט נבחר לאיש השיווק של חודש מארס

איגוד השיווק הישראלי בחר בנדב חנין, סמנכ"ל השיווק של הוט, לאיש השיווק של חודש מארס 2017, וזאת בזכות השינוי שהובילה החברה בשנה החולפת בנושא השירות, התוכן והטכנולוגיה

איגוד השיווק הישראלי בחר בנדב חנין, סמנכ"ל השיווק של הוט, לאיש השיווק של חודש מארס 2017, בזכות השינוי שהובילה הוט בשנה החולפת בנושא השירות, התוכן והטכנולוגיה.

בשנים האחרונות התגבשה התפיסה התדמיתית של הוט כחברה בעלת שירות בעייתי במיוחד עם פער טכנולוגי ונחיתות בתחום סדרות הרכש. בשנת 2016 החליטה החברה לשנות כיוון באסטרטגיה ב-3 עוגנים מרכזיים - שירות, תוכן וטכנולוגיה.

בתחום השירות, הפכה החברה לאחת מנותנות השירות הטובות בשוק התקשורת, כפי שניתן ללמוד גם מדוח משרד התקשרות שפורסם לאחרונה ומדוח מועצת הכבלים והלוויין שפורסם בינואר 2017. כיום הוט מציגה את זמני ההמתנה הקצרים ביותר בענף.

בתחום הטכנולוגיה, המשיכה הוט למנף את מהפכת ה-MULTI שלה והביאה לישראל את הדור הבא של האינטרנט והטלוויזיה בישראל.

גם נושא התוכן זכה לתנופה בשנה האחרונה, עם מגון תכנים שפנו לקהלים שונים. במקביל לחתימה על הסכם עם HBO הציגה הוט את עונת הפקות המקור הגדולה אי-פעם וזכתה ב-15 פרסי הטלוויזיה.

בשיקולי ועדת השיווק נכתב כי "איגוד השיווק הישראלי מציין לשבח את המהפך שקורה בהוט בשלושת העוגנים המרכזיים שהציבה החברה לעצמה. נדב חנין, שהוביל את האסטרטגיה השיווקית שנקבעה על-ידי המנכ"לית טל גרנות-גולדשטיין, הוא איש השיווק שתרם לשינוי המרשים בדעת הקהל בשורה של פרמטרים מרכזיים".