קשת משיקה חטיבת קולנוע שתפיק סרטים לשווקים הבינל'

החטיבה החדשה, שתפיק סרטים לארה"ב ולשווקים בינלאומיים תנוהל במקביל מניו יורק, על ידי מנדי תג'ר ברוקי, ומישראל על ידי עדי עזרוני

אבי ניר. "השיווק צריך להיות בקורלציה למוצר" / צילום: תמר מצפי
אבי ניר. "השיווק צריך להיות בקורלציה למוצר" / צילום: תמר מצפי

קשת אינטרנשיונל, זרוע ההפצה וההפקה של זכיינית ערוץ 2, קשת, משיקה חטיבת קולנוע. החברה הודיעה היום כי החטיבה החדשה, שתפיק סרטים לארה"ב ולשווקים בינלאומיים תנוהל במקביל מניו יורק, על ידי מנדי תג'ר ברוקי, ומישראל על ידי עדי עזרוני.

הפרויקטים הראשונים שיופקו במסגרת החטיבה החדשה הם עיבודים לסרטים עלילתיים שיתבססו על הספר סקיני דיפ (Skinny Dip) של הסופר קארל היסן, ועל סרט דוקומנטרי זוכה פרסים ששודר ברשת HBO ב-2014 ונקרא Newburgh Sting The ("תרגיל העוקץ של ניוברג")

עזרוני ותג'ר ברוקי משתפות פעולה כמפיקות מזה מספר שנים, במסגרת חברה שהקומה על ידן ונקראת "ספרינג פיקצ'רס". החברה הייתה אחראית למשל לסרט בשם ""A Late Quartet ("כלים שלובים") בכיכובם של פיליפ סיימור הופמן וכריסטופר ווקן. הקהל הישראלי מכיר את עזרוני גם כשחקנית ("חטופים") ועוד לפני כן כמנחה בערוץ הילדים. תג'ר-ברוקי גם היא בעלת שורשים ישראלים, והיא פעילה כמפיקה בסצינת הסרטים בארה"ב כבר למעלה מעשור.

קשת אינטרנשיונל מהווה את אחת משלוש הרגליים עליהם מבקשת קשת לבסס את האסטרטגיה ארוכת הטווח שלה, במקביל לרגל המרכזית כיום, השידור בערוץ 2, והרגל הדיגיטלית שמתבססת על אתר מאקו. החברה מנוהלת על ידי אלון שטורזמן, והיא פרוסה בעולם באמצעות מספר חברות בת מרכזיות: קשת סטודיוס בארה"ב, קשת UK בבריטניה, קשת אסיה וקשת MX שפועלת במקסיקו ובאמריקה הלטינית.