סייברארק צונחת ב-11% לאחר פרסום תחזית מאכזבת

דיווחה על הכנסות של 59 מיליון דולר ורווח של 28 סנט למניה ברבעון הראשון, אולם פרסמה תחזית לרבעון השני הכוללת הכנסות של 61-62 מיליון דולר ורווח של 23-25 סנט למניה, לעומת צפי אנליסטים להכנסות של 62.5 מיליון דולר ורווח של 27 סנט למניה

אודי מוקדי, מנכ"ל חברת CyberArk / צילום: סטיוארט גרפילד
אודי מוקדי, מנכ"ל חברת CyberArk / צילום: סטיוארט גרפילד

חברת סייברארק  פרסמה אמש לאחר סיום המסחר בניו-יורק תוצאות טובות לרבעון הראשון של השנה, עם תחזית מאכזבת לרבעון השני של השנה. בנוסף, הודיעה סייברארק על רכישת חברת הסייבר Conjur ב-42 מיליון דולר.

החברה דיווחה על הכנסות של 59 מיליון דולר ורווח של 28 סנט למניה ברבעון הראשון לעומת צפי אנליסטים להכנסות של כ-58 מיליון דולר ורווח של 22 סנט למניה, אולם פרסמה תחזית לרבעון השני הכוללת הכנסות של 61-62 מיליון דולר ורווח של 23-25 סנט למניה לעומת צפי אנליסטים להכנסות של 62.5 מיליון דולר ורווח של 27 סנט למניה. 

סייברארק שהוקמה ומנוהלת על ידי אודי מוקדי מתמחה בתחום ההגנה על חשבונות בעלי הרשאה גבוהה ברחבי הארגון - בנקודות קצה, בענן ובסביבות היברידיות. שוויה של החברה עמד לפני הפתיחה היום על 1.9 מיליארד דולר.

מניית סייברארק רושמת ירידה של 11% במהלך המסחר בניו-יורק היום.

חברה ישראלית נוספת שפרסמה אתמול דוחות, לפני פתיחת המסחר בוול סטריט, היא סרגון . החברה דיווחה על הכנסות של 76 מיליון דולר ברבעון הראשון, גידול של 27.1% בהשוואה לרבעון הראשון של 2016 וירידה של 10.2% בהשוואה לרבעון הרביעי של 2016.

בשורה התחתונה רשמה סרגון הפסד על בסיס GAAP של 100 אלף דולר ברבעון לעומת הפסד של 400 אלף דולר ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי ברבעון הרביעי של 2016 הסתכם ב-8.3 מיליון דולר.

המשקיעים הגיבו בעוצמה ומניית סרגון צנחה אמש ב-9% בסיום המסחר בניו-יורק. היום ממשיכה סרגון לרדת ומאבדת כ-3%.

"הרבעון הראשון תאם את הציפיות ובמהלכו הגדלנו את סך המזומנים נטו ל-25 מיליון דולר, תוך שימוש בתזרים המזומנים החופשי שלנו להפחתה נוספת של החוב", אמר עירא פלטי, נשיא ומנכ"ל סרגון . "יחס ה-book-to-bill שלנו היה גבוה משמעותית מ-1 ברבעון הראשון. הרווח הגולמי שלנו משתנה מרבעון לרבעון ומבוסס בעיקר על תמהיל גיאוגרפי של ההכנסות. בהתבסס על צבר ההזמנות שלנו, ההזדמנויות שלפנינו והערכות לגבי עיתוי ההכנסות, אנו מצפים כי שיעור הרווח הגולמי ישתפר בהמשך השנה הודות לתמהיל הכנסות חיובי יותר, ואנו ממשיכים לכוון להשגת גידול משמעותי ברווח הנקי של 2017 בהשוואה לזה ב-2016".