שידורי תאגיד השידור "כאן" נפתחו הבוקר (ב') בשעה 6:00 עם שידורי הרדיו של 8 התחנות שעברו להפעלת התאגיד מידי רשות השידור.

את מבזק החדשות הראשון הגיש מירושלים שדר קול ישראל הוותיק מלאכי חזקיה. הערב ב-17:00 יחלו גם שידורי התאגיד בטלוויזיה, עם רצף של 3 שעות של תוכניות אקטואליה, כשב-21:00 תשודר תוכנית התחקירים "זמן אמת", בהגשת אסף ליברמן. בהמשך תשודר התוכנית הקומית "היהודים באים", ואחריה כמדי ערב רצועת התרבות היומית "מועדון תרבות" בהגשת שפרה קורנפלד ואסתר רדא.

בינתיים העלייה לאוויר מלווה בקשיים מסוימים על רקע המתיחות בין עובדי ומנהלי התאגיד החדש לבין חלק מעובדי רשות השידור. כבר אמש (א') ציינו בתאגיד כי יותר מ-50% מעובדי רשות השידור שהיו אמורים להגיע להיקלט אתמול לא הגיעו, מכיוון שהוזמנו לאירועי הדרכה של ההסתדרות שנקבעו לאתמול או להיום.

אתמול היו צריכים להיקלט בתאגיד כ-150 איש מרשות השידור, אך בפועל נקלטו רק כמה עשרות בודדות. בתאגיד העריכו אתמול כי גם היום צפויים להימשך הקשיים בלקיטת העובדים הטכניים, והביעו חשש כי הדבר ייפגע בשידורים.

בינתיים הבוקר התעוררה בעיה בקליטת שידורי הרדיו באמצעות אתר האינטרנט והאפליקציה של רשות השידור, כפי שניתן היה לעשות עד אתמול, וגם כאן בתאגיד מציינים כי הקשיים נובעים מכך שההרשאות לניהול האפליקציה לא נמסרו לידיהם על-ידי עובדי רשות השידור. גם הרבה מהציוד הטכני שאמור היה להיות מועבר לידי אנשי התאגיד עדיין לא הועבר.