מהדורת החדשות הראשונה של תאגיד השידור פתחה אמש (ב') השידורים עם נתון רייטינג של 6.8% בקרב בתי-האב במגזר היהודי. על-פי נתוני יום השידורים הראשון של התאגיד, מי שנפגע אתמול מהשינוי שעבר על השידור הציבורי הוא דווקא ערוץ 2, כשמהדורת חדשות 2 ירדה לנתון של 15.3%. מהדורת חדשות 10 שמרה אמש על נתון הדומה לממוצע שלה של 9.4%.

יחד עם זאת, מדובר כמובן רק במהדורה ראשונה של התאגיד, שמטבע הדברים יוצרת גם עניין מוגבר, והמבחן יהיה בשמירה על נתונים גבוהים לאורך זמן. כך, למשל, מהדורת "מבט" הראשונה בהגשת יעקב אילון בינואר 2015 זכתה לרייטינג של 7.8%, אך בהמשך איבדה מכוחה. בשנים האחרונות הרייטינג הממוצע של "מבט" נע סביב נתונים של 4%-5%.

בשעות הפריים-טיים של התאגיד צפויה לו עדיין עבודה רבה, והנתונים של התוכניות ששודרו אמש לאחר המהדורה לא התרוממו. תוכנית התחקירים החדשה של ערוץ 1, "זמן אמת", פתחה עם נתון של 3.9%. תוכנית הסאטירה המקורית "היהודים באים" רשמה 2.7%, ורצועת התרבות היומית "מועדון תרבות" עם 2.4%.

בערוצים המסחריים: "ארץ נהדרת" של זכיינית ערוץ 2 קשת השיגה רייטינג של 22.2%, ואחריה דרמת המקור "נופלות על הרגליים" עם 12.8%. בערוץ 10 - "אמהות" עם מירי נבו רשמה רייטינג של 8.9%.